Senaste nytt

Hong Kong och Peking 2999,-...

perhall

Medlem
Har SAS svårt att fylla planen till HKG eller bara en trevlig kampanj? Är ju väldigt billigt för så långa flighter... I praktiken billigare än Norwegians 1999,- till USA eftersom de blir 2997 med väska och mat...
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Crille81

Medlem
Har SAS svårt att fylla planen till HKG eller bara en trevlig kampanj? Är ju väldigt billigt för så långa flighter... I praktiken billigare än Norwegians 1999,- till USA eftersom de blir 2997 med väska och mat...

Var hittar du detta? Restriktioner gällande datum att boka och resa?
 

perhall

Medlem
Aha, jag så diet igår efter tips från en kompis vid 23-tiden och lyckades boka HKG under höstlovet fr-ti för 2999.../Per
 

perhall

Medlem
Det är lätt hänt att man missar kampanjer för i de flesta branscher betyder det ju ingenting. Just nu ny rabattkod på vårt hotell, 3 näter för priset av 2, vinterhjul på köpet - ja, kampanjandet pågår nästan överallt. Hotell kan lika gärnaha en mycket bättre kampanj som direkt avlöser den förra t ex. Men jag har senaste året nu tre gånger haft möjlighet att köpa för ca halva priset vid en kampanj med SAS. Tokyo 5399 istf 9000; NYC 4100 istf 8500; HKG för 2999 istf (vet ej ord pris men runt 6000 gissar jag../Per
 

JWD

Medlem
Ångrar mig så här i efterhand att jag inte bokade HKG till hösten när jag hittade biljetter för 2.999 pix igår. Men det kommer som sagt fler kampanjer. Kul för er som kommer iväg! :)
 

El0

Medlem
Var (nästan) samma pris under Friends & Family (typ 80 kr dyrare eller nåt). :)
Åker själv i mars med F&F (SAS VIP GO) biljetter.

Blir roligt om man kan fortsätta få såhär billiga biljetter relativt ofta.
 
Toppen