Senaste nytt

Nu har SAS Gold Lounge öppnat i Oslo

Stefan62

Medlem
Den nyrenoverade SAS Gold Lounge i Oslo har öppnat!

Avsevärt mycket bättre än tidigare och med mina mått mätt en bra buffée. Varmkorv serveras som vanligt på eftermiddagen och personalen är på hugget med påfyllning av allt. Flera olika viner att välja mellan samt allt annat som bör finnas - dessutom gott om plats!

Sammanfattning: Bra Buffée, bra dryck, gott om plats, rent, snyggt och prydligt! Alert personal är alltid ett plus och disken plockas kontinuerligt! WiFi fungerar bra och det finns ett "business office".

DSC_0379.JPG


DSC_0381.JPG


DSC_0382.JPG


DSC_0383.JPG


DSC_0384.JPG


DSC_0385.JPG


DSC_0386.JPG
 
Last edited:

Senator

Moderator
Jag skall dit nästa tisdag, skall bli kul att testa... Undra på nyckeln på spritskåpet finns kvar ;) det öppnas normalt efter 12.00..

Men efter allt vi ser här, ett riktigt lyft av SAS....
 

palmen

Moderator
Ser riktigt bra ut. Var någon annan som postade bilder på nya loungen för någon dag sedan, vet dock inte vilken tråd det var i.
Perfekt med en ny separat tråd för detta!
 

Malu

Medlem
Snyggt. Fräscht. Kul att se. Nu ser jag ännu mer fram emot öppningen av renoverade loungen på Arlanda! :)
 

olo

Medlem
Kul! Särskilt som OSL-gulllounge var den, i mitt tycke, bästa SAS-loungen i Skandinavien redan innan ombyggnaden.

Vilka ytor av gamla loungen används till den nya?
Är även Businessloungen omgjord?
Om guldloungen var full innan, var det inget mot Businessloungen, som godtycklig torsdag ofta erbjöd ståplats.
 
Toppen