Senaste nytt

50% poängrabatt till Houston i SAS Business Class

SAS drar igång ytterligare en 50% poängrabatt kampanj till Houston imorgon, upplägget påminner om detta: EuroBonus 50% off till Houston denna helg | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Måste bokas från imorgon 9 Juli - 15:e Juli
Resperiod: 10 Juli - 31 Augusti 2015.

Obs! Black out period: 27:e Juli – 11:e Augusti

Du flyger alltså t/r till Houston för 50 000 poäng i Business Class på SAS speciella "oljecharter" som har endast Business Class kabin.
 

Sakoz

Medlem
Visst kan man kombinera detta med 2-för-1 voucher? Blir billigt då :)

Någon som kan bekräfta eller dementera om detta går? Eller var @Martin Björnström ironisk?

Jag råkade ut för en MC olycka för ca en vecka sedan, lyckades överleva. Problemet är nu att jag har en EB bonusresa inbokad den 15:e juli, ARN-OSL-SVG-IAH-MIA men som det ser ut just nu så är det bästa att boka av eller boka om. Och att läsa detta gör mig glad, då kan jag skjuta fram resan till augusti. Ännu mer intressant om AMEX 2-för-1 vouchern går att applicera, då jag ganska nyligen fick en ny sådan.
 

Dr. Miles

Expert
Visst kan man kombinera detta med 2-för-1 voucher? Blir billigt då :)
Någon som kan bekräfta eller dementera om detta går? Eller var @Martin Björnström ironisk?
Nej 2-4-1 är bara för ordinarie poängpris
Som poängterats tidigare, det går inte applicera Amex 2-4-1 voucher till kampanj.

I detta screenshot kan ni se att det är antingen eller.
Screenshot20150710_01.png
 
Toppen