Senaste nytt

Rezidor kampanj, registrera och få 2000 poäng/natt till 27/9

mha321

Medlem
Tråkigt att de helt konsekvent börjat exkludera points+cash bokningar i alla kampanjer :( Men man får väl se det från den positiva sidan att de tär konsekvent...

Å andra sidan ser jag ingenting om rena point-stays? :)
 

palmen

Moderator
Tråkigt att de helt konsekvent börjat exkludera points+cash bokningar i alla kampanjer :( Men man får väl se det från den positiva sidan att de tär konsekvent...

Å andra sidan ser jag ingenting om rena point-stays? :)
Jag har 3 nätter bokade där första natten är points+cash och de två efterföljande nätterna är en 2-4-1 bokning. Återstår att se hur många poäng det kommer att ge.
 

mha321

Medlem
Jag har 3 nätter bokade där första natten är points+cash och de två efterföljande nätterna är en 2-4-1 bokning. Återstår att se hur många poäng det kommer att ge.
Jag har en tvånätters points+cash och sedan en natt bara på poäng denna vecka. Jag misstänker att det ger 0...
 

Elias

Medlem
Jag har 3 nätter bokade där första natten är points+cash och de två efterföljande nätterna är en 2-4-1 bokning. Återstår att se hur många poäng det kommer att ge.
Min erfarenhet är att sådana här typer av bokningar brukar i stort sett alltid delas upp när ClubCarlson registrerar dina poäng så med största sannolikhet så får du dina 4000 poäng:)
Gäller det även för existerande bokningar inom perioden?
Alltid gjort för mig vid tidigare kampanjer
Samma här, om det inte uttryckligen står i T&C att det gäller enbart för nya bokningar. Vilket det inte gör i det här fallet:)
 
Last edited:

palmen

Moderator
Min erfarenhet är att sådana här typer av bokningar brukar i stort sett alltid delas upp när ClubCarlson registrerar dina poäng så med största sannolikhet så får du dina 2000 poäng:)

Samma här, om det inte uttryckligen står i T&C att det gäller enbart för nya bokningar. Vilket det inte gör i det här fallet:)
Men jag har ju 3 nätter, varav 2 är betalda för med 2-4-1. Borde man inte få 4000 poäng då, eller räknas inte den andra natten på 2-4-1?
Jag kan se att jag säkert kan få 0, 2000, 4000 eller 6000 poäng för denna stay, skulel inte bli förvånad på något av alternativen :)
 
Toppen