Senaste nytt

Sista uppdateringen av nya EuroBonus Diamond är nu slutförd

Jacob

Medlem
I april 2014 lanserade SAS den nya nivån Diamond i bonusprogrammet EuroBonus, en nivå ovanför den tidigare högsta nivån Guld. Denna vecka genomfördes den sista stora tekniska förändringen vilket innebär att EuroBonus Diamond nu finns som officiell statusnivå med EBD-prefix i alla system, och inte bara hos SAS utan i alla bokningssystem och incheckningssystem i…
 

kimrud

Ny medlem
Vil bare si at reiser som alt er booket med EBG-prefikset IKKE blir automatisk oppdatert dessverre.. (som det står i saken over)

Jeg måtte selv kontakte SAS via chat for å få mine mange reiser oppdatert med korrekt EBD-prefiks.. Da sa de på chat at reiser som er booket før EBD kom online forrige uke må oppdateres manuelt.

Bare til info om noen opplever at dette ikke skjer automatisk.

Kim
 

Mikael64

Medlem
Inte en enda av mina inbokade flygningar har blivit ändrade från EBG till EBD verkar som att man själv å ringa och be om att det ändras.....
 

kimrud

Ny medlem
Ja, akkurat som jeg skrev: Det må oppdateres manuelt for allerede bookede reiser, så hver enkelt MÅ ringe eller kontakte dem på chat for å endre dette..

Kim
 

shakank

Medlem
Nya appen tappar bort bokningar som gjordes före uppdateringen till EBD. Men chatten hjälpte till och ändrade till EBD. då syns bokningen i nya appen. Inte alltid man skrivit upp bokningsnummer utan litat på appen för det
Synd det inte gjordes automatiskt men det löser ju sig
 

telelina

Medlem
De har problem att hitta mina bokningar (i check in) som gjorts med EBG prefixet, nu efter ändringen. Varje gång jag försöker förklara så missförstår de mig & tror att jag blivit nedgraderad från EBD till EBG. Fick senaste idag samma problem & får ändå EBG på boardingkorten även om de i check in sa att det står EBD, lite förrvirring råder.
 
Toppen