Senaste nytt

Sportbar i Beirut?

011430121

Medlem
Jag tror att det är svårt att hitta sportbarer som sänder allsvenskan, det är TV 4 som har rättigheten, vilket det innebär att det är TV 4, TV 7, TV12 eller TV4 sport som de kan sändas i och det är nog svårt att hitta en bar som har möjlighet att ta in de kanalerna. Vet inte om man kolla dessa kanaler på nätet.
 

Ricci

Medlem
Jag tror att det är svårt att hitta sportbarer som sänder allsvenskan, det är TV 4 som har rättigheten, vilket det innebär att det är TV 4, TV 7, TV12 eller TV4 sport som de kan sändas i och det är nog svårt att hitta en bar som har möjlighet att ta in de kanalerna. Vet inte om man kolla dessa kanaler på nätet.
Du har nog rätt.......det blir "fulstream" från nätet ikväll för mig.....dvs om hotellets internet klarar det.......
 

011430121

Medlem
Jag rättar mig själv, ni skriver Allsvenskan det är ju CMore som har rättigheten även de igår i TV4 gruppen! Jag ber om ursäkt, skyller på värmen!
 

Ricci

Medlem
Där rasade varumärket @Ricci
Haha.....
När jag bodde i Stockholm och såg vissa av mina kollegor som hejade på Bajen blev totalt till sig...för ett SM-guld kände jag stor sympati......:)
Då de hade vunnit en ÖPPEN rak serie.....dvs bästa laget det året......och för den första gången ....på 100år....
 
Toppen