Senaste nytt

Seating i A350 XWB

perhall

Medlem
A350:n är 5,61 mot 5,28 för A330. Förstår att man nog tänker stoppa in en nionde stol i Go. Men vad händer med Plus och Business. Plus blir ju trångt med 8-abreats och Buiness onödigt rymligt/ineffektivt med ännu mer utrymme än idag

Någon som vet? Antar att de tänkte på detta när nya kabinen designades!
Per
 

d99mlu

Medlem
Jag kan inte tänka mig att de skulle överge 1+2+1, det vore närmast självmord på dagens marknad. Däremot finns kanske utrymme att vinkla sätena mer och få in någon extra rad?
 

Canadien

Medlem
Hittade denna bild, men den visar ju gamla business i 330 så säger väl inget om hur 350 blir. Men 8 i plus får man nog räkna med.
2nthj5e.jpg
 

seat56f

Medlem
Jag har för mig jag sett ngn form av 2-2-1 i business nånstans - kan det vara en lösning med "par-vänligt" (tolka det uttrycket lagom långt nu) dubbelsäte på ena sidan, mer åtskilt dubbelsäte med aisle-access i mitten och singelsäte på andra sidan?
 

Flying P

Medlem
Jag har för mig jag sett ngn form av 2-2-1 i business nånstans - kan det vara en lösning med "par-vänligt" (tolka det uttrycket lagom långt nu) dubbelsäte på ena sidan, mer åtskilt dubbelsäte med aisle-access i mitten och singelsäte på andra sidan?
ANA B767 har 2-1-2 i C på gamla kabinen, det fungerar väl. Tror även United har samma konfiguration på någon kärra med sin nya kabin.
 
Toppen