Senaste nytt

Bästa GO-platserna i SAS nya A330-kabin?

Sander

Medlem
Jag undrar detta också. Är just nu inbokat på plats 30C/D för att få mer benutrymme, men undrar om närheten till Plus kan vara störande med gardin eller liknande. Ska åka till Hong Kong i November, och det borde väl vara den kabinkonfigurationen som gäller, eller är det någon som vet om den blir annorlunda för den nya A330E?
 

Crille81

Medlem
Jag undrar detta också. Är just nu inbokat på plats 30C/D för att få mer benutrymme, men undrar om närheten till Plus kan vara störande med gardin eller liknande. Ska åka till Hong Kong i November, och det borde väl vara den kabinkonfigurationen som gäller, eller är det någon som vet om den blir annorlunda för den nya A330E?

Satt på 30A/B ARN-ORD med den nya kabinen nu i Maj och gardiner hänger där men tyckte inte de var störande och där är VÄLDIGT gott om benutrymme. Anser dessa platserna är minst lika bra som en plats i Plus.
 

Sander

Medlem
Satt på 30A/B ARN-ORD med den nya kabinen nu i Maj och gardiner hänger där men tyckte inte de var störande och där är VÄLDIGT gott om benutrymme. Anser dessa platserna är minst lika bra som en plats i Plus.
Grymt! Tack för svar! Med min 2 meter blankt och studentbudget så vill man försöka få så mycket benutrymme som möjligt för long-haul! Då behåller jag de platserna tillsvidare. Funderar fortfarande på en Option Town för Plus eller Business, men vi får se.
 

goransson

Medlem
Jag håller med! Tvåorna på rad 30 är jättebra! Om man sitter längst fram i Plus är det bättre, men rad 30 är bättre än en vanlig Plus-tvåa. Mycket mer benutrymme. Jag är ca 1,95 och har oceaner av benutrymme på rad 30. Om jag vore du hade jag absolut inte betalat för en uppgradering till Plus. Däremot till Business, som är riktigt fin i de nya kabinerna (om än inte lika luftigt).
 
Toppen