Senaste nytt

Er dette en bra pris?

Mozart

Ny medlem
Hei!
Forsøker å forstå regler for open jaw og stopover, men forstår ikke så mye. Søkte litt random på flybilletter, og fant disse. Er det en god pris, eller bør jeg satse på å finne business for et par tusen ekstra? Jeg må også booke Seoul-Hong Kong. Koster ca. 1.000,- pr. pers med Hong Kong Express.
Hele juli er mulig fra og med 5. juli. Vil gjerne vite om noen mener at dette IKKE er en bra pris.

:)

Skjermbilde 2015-06-22 kl. 10.21.27.png
 

agehall

Medlem
Välkommen till Businessclass @Mozart!

Det är tyvärr ett uselt pris.

Starta din resa från Arlanda istället så får du ARN-ICN för under 10000NOK. Det ger dig över 7000NOK att ta dig till/från ARN..

Edit: Missade att du ville hem från HKG. Då kostar det 14k NOK från CPH med Turkish vad jag kan se.
 

Mozart

Ny medlem
Hei! Takk for svar! :)
For å være helt sikker, så er altså prisen jeg har funnet 8.818,- pr. pers, med premium economy (A) på de lengste etappene. (Og ikke 17.636,- pr. pers). 14k fra CPH med Turkish, det er pr. pers og ikke for 2 personer?
 

palmen

Moderator
För premium economy så tycker jag det verkar vara ett helt ok pris, har dock ingen aning om hur "bra" premium economy är på Aeroflot och om det är värt att betala extra för eller inte.

Både Turkish och Qatar brukar ha kampanjer där det i business kostar ca 10.000 per person, dock osäker på om det går att använda de biljetterna för en open jaw. Alternativet kanske är att ta en tur och retur till Hong Kong eller Seoul, och sen köpa en separat tur och retur mellan städerna.
 

agehall

Medlem
Jaha. Normalt sett är det bästa att posta priser per person - så många faktorer som påverkar när man börjar boka flera personer samtidigt. Mitt pris var per person, så då är ditt pris bättre. Men som @palmen säger, kika på vad Turkish och Qatar erbjuder i business.
 

Mozart

Ny medlem
Takker for svar!
Forsøkte å booke denne prisen hos Aeroflot på Gardermoen tidligere, men den prisen var da utsolgt. De kunne tilby litt ulike klasser for ca. 15.000,-, men da var det ikke så interessant lenger. Forsøker derfor heller å booke tilbudet til Cathay til Bangkok, med stopover i Hong Kong. Om jeg bare kan forstå reglene for stopover... Finner pris Oslo-Bangkok 11.320,-, men den endres til 16-17.000,- når jeg endrer datoer på Hong Kong-Bangkok/Bangkok-Hong Kong...
 
Toppen