Senaste nytt

Återkval till HHG genom fast track (4 stays 90 days)

Bibinski

Medlem
Hej BC-vänner !

Jag tror jag läst på forumet att det skall fungera att återkvala till HHG på samma sätt som många av oss fick statusen från första början, dvs om man gör 4 stays under 90 dagar i följande period så skall man bli uppknuffad till HHG igen, kan någon bekräfta detta och isåfall komma med information om när dessa stays skall göras - året som kommer efter kvalificeringsåret eller året därpå då statusen löper ut ?

Jah bless
 

agehall

Medlem
Nja, isåfall måste du nog ha fått något erbjudande om detta och isåfall är det T&C för erbjudandet som gäller.
 

Bibinski

Medlem
Nja, isåfall måste du nog ha fått något erbjudande om detta och isåfall är det T&C för erbjudandet som gäller.
@Bibinski Nej, vad jag menar är att varje nytt kvalificeringsår efter registrerting har guld förlängts om jag haft fyra stays på 90 dagar.

Här var det jag letade efter, nu är frågan om någon annan än @doc haft samma lycka ?
Doc kanske även kan svara på frågan om när denna återkvaling ska ske ? :)
 

doc

Medlem
Det funkade för mig under de första två åren efter kampanjen, men i år blev jag osäker. Jag anmälde mig därför till en annan liknande kampanj (man kunde inte anmäla sig till samma igen) för att vara säker på att ha kvar guldet nästa år.
 

Bibinski

Medlem
Det funkade för mig under de första två åren efter kampanjen, men i år blev jag osäker. Jag anmälde mig därför till en annan liknande kampanj (man kunde inte anmäla sig till samma igen) för att vara säker på att ha kvar guldet nästa år.
Jag har för mig att jag frågade detta i den förra tråden också men jag ställer frågan igen så blir det ännu lättare att hitta:
Var det genom CWT-kampanjen ?
 

Bibinski

Medlem
Men då höll du koll på din kvalificeringsperiod själv ?
Hade du nått HHG utan kampanjen ?
Hos mig står det att jag baserat på antal stays/nights/base points blir silver nästa år. Dock ska ju mitt guld gälla även nästa år då 2015 var mitt kvalificeringsår. Jag begriper fortfarande inte om jag behöver göra dessa 4 stays (mitten på jan-mars) under 2016 eller 2017 då mitt guld förfaller ? Tack för alla svar hittills !
 

doc

Medlem
Men då höll du koll på din kvalificeringsperiod själv ?
Hade du nått HHG utan kampanjen ?
Hos mig står det att jag baserat på antal stays/nights/base points blir silver nästa år. Dock ska ju mitt guld gälla även nästa år då 2015 var mitt kvalificeringsår. Jag begriper fortfarande inte om jag behöver göra dessa 4 stays (mitten på jan-mars) under 2016 eller 2017 då mitt guld förfaller ? Tack för alla svar hittills !
Det var just det som gjorde mig osäker. Tidigare stod det att baserat på antal stays etc. skulle jag bli guld även om jag enbart gjort mina stays enligt kampanjen och annars inte uppnått guld. Det gjorde det inte i år. Visst jag kvalade tillslut för ett HHG ifjol ändå, men i år är det mer osäkert. Vet inte om uppgraderingar inte känner av kampanjen, men jag rapportera vidare om två veckor för då har jag klarat av kampanjen ovan.
 

090034208

Medlem
Jag blev HHG via "Australien-tricket". Mitt guld skulle gått ut 3/2015. Gjorde 4 stays på 90 dagar(2 i Nov 2014 och 2 i Jan 2015). Fick mitt nya guld kort till 3/2017. Står fortfarande att jag kommer att bli blue 2016 när jag loggar in..
 

Bibinski

Medlem
Jag blev HHG via "Australien-tricket". Mitt guld skulle gått ut 3/2015. Gjorde 4 stays på 90 dagar(2 i Nov 2014 och 2 i Jan 2015). Fick mitt nya guld kort till 3/2017. Står fortfarande att jag kommer att bli blue 2016 när jag loggar in..
Men vänta nu.. Australien tricket krävde väl ingen motprestation öht ? Eller har jag missat något ?
 
Toppen