Senaste nytt

SJ 2:a klass 295 kr Kampanjkod 14-28/6 (resa 29 juni - 27 juli)

MrGunnar

Medlem
SJ erbjuder tågresa till sommarens smultronställe för 295 kr.

SJ erbjuder rabatterade resor med kampanjkoden ECO15 vid köp på SJ.se mellan den 14-28 juni. Erbjudandet gäller för resa i andra klass på utvalda dagtåg 29 juni - 27 juli. Dessa biljetter kan då inte ombokas/återbetalas eller kombineras med andra rabatter. Antalet biljetter ska vara begränsade.

Trevlig resa. Glöm inte att det även kan finnas biljetter inom kampanjen med halva priset i 1:a klass för den som föredrar lite lugnare miljö.
 

johan_fbg

Medlem
Har åkt 50% i första klass sedan 8:e juni tror jag det var. Kod: sjbiz15 men spelar kanske mindre roll nu när den andra kampanjen är igång.
 

dino_81

Medlem
Faktiskt väldigt bra priser! Kommer att välja tåget framför flyget på några av sommarens resor.

Har åkt 50% i första klass sedan 8:e juni tror jag det var. Kod: sjbiz15 men spelar kanske mindre roll nu när den andra kampanjen är igång.

Vad är det för kod, vilka villkor gäller och hur länge är koden applicerbar?
 

Nemo

Medlem
Nu är sommarens favorit här igen! Från och med i dag (17 juni) kan du köpa dina sommarresor med upp till 50% medlemsrabatt i 1 klass med våra dagtåg. Gäller för resor 22 juni-23 augusti 2015. Kom bara ihåg att köpa resorna senast 48 timmar innan avgång. Ju förr desto bättre, då de mest attraktiva biljetterna går först.

Lägsta pris (inklusive bokningsavgift) för din rabatterade resa är 295 kr med SJ Snabbtåg samt 195 kr med SJ InterCity eller SJ Regional. Erbjudandet är personligt och kan inte kombineras med andra erbjudanden eller rabatter.

För att få rabatt, uppge medlemsnummer och kampanjkod: SOMMAR50
 

011430121

Medlem
Är det någon som har lyckats bokat på SJ hemsidan idag?
Går bra tills jag skall betala och får upp att det är fel telefonnummer eller @adress felkod 55147
Försöker ringa SJ min plats i kön är 79
 

Samosaguas

Medlem
Är det någon som har lyckats bokat på SJ hemsidan idag?
Går bra tills jag skall betala och får upp att det är fel telefonnummer eller @adress felkod 55147
Försöker ringa SJ min plats i kön är 79
Jag försökte precis boka biljett en förstaklassbiljett med koden SOMMAR50 men får upp samma felkod. Vad göra? Köplats 59 om man ringer.... :(
 

dino_81

Medlem
Är det någon som har lyckats bokat på SJ hemsidan idag?
Går bra tills jag skall betala och får upp att det är fel telefonnummer eller @adress felkod 55147
Försöker ringa SJ min plats i kön är 79

Jag hade visst tur. Bokade två resor vid 01-tiden inatt.

Kanske ert problem beror på hög belastning vilket antagligen inte var fallet för mig?

Bokade via hemsidan fast på min iPad (Safari).
 

Nemo

Medlem
Är det någon som har lyckats bokat på SJ hemsidan idag?
Går bra tills jag skall betala och får upp att det är fel telefonnummer eller @adress felkod 55147
Försöker ringa SJ min plats i kön är 79

Jag försökte precis boka biljett en förstaklassbiljett med koden SOMMAR50 men får upp samma felkod. Vad göra? Köplats 59 om man ringer.... :(
Har du även lagt till ditt SJ Prio-nummer?
 
Toppen