Senaste nytt

Hotellrum/svit i New York att fira bröllopsnatt i?

Foffer

Medlem
Hej,

Även om ni inte har firat bröllop i NYC så kanske ni sitter på info om riktigt trevliga rum/sviter värdiga en bröllopsnatt och som är så pass stora att man under kvällen även kan ha en mottagning för cirka 15 personer. Priset är inte högsta prio men plånboken uppskattar billigare alternativ än Plaza eller Ritz-Carlton

Foffer
 
  • Gilla
Reactions: Gus

JacobGBG

Medlem
Samma adress som Ritz-Carlton och The Plaza men väsentligt billigare är JW Marriott Essex House som är alldeles nyrenoverat. Bodde där i Januari när jag tog med tjejen på en förlovningsresa.

Ritz-Carlton Battery Park ligger ofta på halva priset i förhållande till RC Central Park förövrigt.

Hursom, vad är era ungefärliga datum? Hotellpriserna i NYC varierar oerhört med säsong.
 

Foffer

Medlem
Samma adress som Ritz-Carlton och The Plaza men väsentligt billigare är JW Marriott Essex House som är alldeles nyrenoverat. Bodde där i Januari när jag tog med tjejen på en förlovningsresa.

Ritz-Carlton Battery Park ligger ofta på halva priset i förhållande till RC Central Park förövrigt.

Hursom, vad är era ungefärliga datum? Hotellpriserna i NYC varierar oerhört med säsong.


Bra tips, ska kollas upp

Datumen är i den perioden där du inte förstår hur folk kan åka till NYC :) Slutet på juli till mitten på augusti beroende på vad vi hittar
 

lephantome

Medlem
Waldorf Astoria är klassiskt och charmigt men jag tyckte Intercontinental mittemot var bättre. I februari-mars var det prisvärt, vågar inte lova att det är det i juli-aug...
 
Toppen