Senaste nytt

Grand hotell i Stockholm i samarbete med SAS Eurobonus

NotRyan

Medlem
Kan detta vara en av dom bästa hotellpartners?

Man kommer att få 700 poäng per stay samt som EBD 1 poäng/krona, vilket då skulle innebära för ett rum som kostar 2000 kr för en natt så får man 2700 poäng...

OM nu poäng på spendering också gäller rums-raten... :)

Alldeles oavsett så har dom ju lite småtrevliga alternativ för mat och dryckjom som man nu kommer att få poäng för... BRA där SAS!!! :)
 
Last edited:

mha321

Medlem
Flera tillfällen att dinera där då, om man kan få poäng utan stay dårå...
Good point. Gäller ju dock att man faktiskt får poäng för det, vilket man ju oftast inte får.

Och tyvärr tror jag knappast att "gratis frukost för Diamond" gäller om man inte bor på hotellet. Om den gjorde det, så vore det lätt den bästa Diamond-förmånen totalt sett, och skulle användas ofta :)
 

NotRyan

Medlem
Good point. Gäller ju dock att man faktiskt får poäng för det, vilket man ju oftast inte får.

Och tyvärr tror jag knappast att "gratis frukost för Diamond" gäller om man inte bor på hotellet. Om den gjorde det, så vore det lätt den bästa Diamond-förmånen totalt sett, och skulle användas ofta :)
Nä, nu var det inte ju frukosten jag tänkte på, utan mer regelrätta middagar, och SAS HAR ju avtal med diverse andra restauranger i stan där man får 1 poäng/krona så nog skulle det kunna gälla här utan stay också, dock så är det något som förtjänar att förtydligas. Troligen kommer väl @Jacob med en artikel snart där alla våra frågor kommer att besvaras... :)
 
Toppen