Senaste nytt

Eurobonusbiljetter som finns på sas.se går inte att boka via telefon ibland?

mry

Medlem
Har hittat resor mellan Arlanda och Göteborg som de hävdar inte finns när jag ringer och vill boka dem. Då jag vill ha resan som anslutning på en annan resa och det är därför jag vill ringa och boka då det inte går att boka den online. Har sas begränsningar vad som går att kombinera när båda sträckorna har plats var för sig? Det finns bevisligen plats på bägge segmenten så jag provade boka bägge var för sig utan problem på hemsidan. Resan uppfyller kravet på minsta tid för byte då den är över 1,5 timme på Arlanda.
 

AABack2ARN

Medlem
Ja, jag är ganska säker på att SAS har den typen av begränsningar när det kommer till bonusbiljetter.

Tillgänglighet kan synas på respektive sträcka men inte på kombinationen oavsett om bytestid uppfylls eller inte.
 

mry

Medlem
Min teori är efter att ha testat lite olika saker att det är som så att det måste finnas mer än 1 biljett på varje segment för att det ska fungera att kombinera dem. Någon som kan hålla med om att det verkar vara så?
 

AABack2ARN

Medlem
Min teori är efter att ha testat lite olika saker att det är som så att det måste finnas mer än 1 biljett på varje segment för att det ska fungera att kombinera dem. Någon som kan hålla med om att det verkar vara så?

Verkar helt absurt - men man upphör ju inte att förvånas när det kommer till IT (i synnerhet SK-IT)
 
Toppen