Senaste nytt

Bästa Star Alliance lounge för frukost London Heathrow

agehall

Medlem
Du kan väl i princip testa allihop... Har inte själv testat frukost på någon, men om jag skulle chansa så skulle jag gå till Singapore Airlines eller Lufthansas loungerna.
 

palmen

Moderator
Jag skulle nog testa Singapore loungen i så fall.
Har ingen erfarenhet av furkost i någon av loungerna men om frukosten är hälften så bra som middagen var i singapore loungen tror jag du kommer bli nöjd :).
Skulle det inte passa är det väl nära till Air Canada och United loungen dessutom.
 

Jonas C

Medlem
Skulle nog föreslå United Club. Dels då de erbjuder en bra full English Breakfast och att det förmodligen blir enklast för dig med tanke på att du redan flyger med dem.
 

Brandten

Medlem
Jag vet inte vad tråd policy eller vett och etikett säger med att öppna gamla trådar men frågade mig precis "Vilken lounge har bäst frukost på LHR" så kändes onödigt att starta en ny. Någon med uppdaterad frukostinfo? Har troligtvis tiden att testa olika men FruBrandten lät måttligt intresserad av den morgonaktiviteten.

Flyger SAS Plus och är EBG.
 

palmen

Moderator
Jag vet inte vad tråd policy eller vett och etikett säger med att öppna gamla trådar men frågade mig precis "Vilken lounge har bäst frukost på LHR" så kändes onödigt att starta en ny. Någon med uppdaterad frukostinfo? Har troligtvis tiden att testa olika men FruBrandten lät måttligt intresserad av den morgonaktiviteten.

Flyger SAS Plus och är EBG.
Inte ätit frukost där på länge men jag skulle säga ute i B-piren, om utbudet inte passar har ni bara några meter till nästa. Har för mig Air Canada brukar få bra betyg för sin frukost.
 

Agö

Medlem
Lufthansa har klart duglig (varm och kall) och fräsch frukost. Om planet går från A, vilket de ju oftast gör, kan jag inte se någon anledning att masa sig bort till B och trängas med alla som ska till USA vid den tiden.
 

Brandten

Medlem
Lufthansa har klart duglig (varm och kall) och fräsch frukost. Om planet går från A, vilket de ju oftast gör, kan jag inte se någon anledning att masa sig bort till B och trängas med alla som ska till USA vid den tiden.
Tänkte inte på det men när jag blickade ut över B-piren och såg alla "västerut-kärror" så vände vi tillbaka till Lufthansa. Sitter nu i en tyst och lugn Senatorlounge med till synes väldigt god frukost!
89ed9bc49d1a665a8dfb3bf45d56cb10.jpg
b7790ef217a79c4cec893c26e519946d.jpg
 
Toppen