karho
Medlem
Tänkte att vi kunde starta en tråd där vi beskriver om vi fått riktigt bra eller riktigt dålig service av personal i lounge vi besökt. Tänkte alltså om personalen hjälp till med något utöver det vanliga, dvs. kolla flygtider, registrera bonuskort till bokning etc. (Personalen som jobbar i loungen kallas ibland för loungedrakar, därav trådens titel.)
Jag börjar: Jag fick bra service i SAS Guldloung på Arlanda T5 för drygt 1½ år sedan. Började bröllopsresa på Arlanda, hade ringt till loungen innan och förklarat läget och sagt att vi skulle besöka loungen och frågade om det fann möjligthet att bli serverar champagne. De skulle se vad de kunde göra fick jag till svar. Vid ankomst med min fru fick vi väldigt trevlig mottagande och gratulationer, och blev serverade vitt vin (tyvärr ingen champagne), och ett fruktfat med god uppskuren frukt till vårt bord. Trevlig service tycker jag! Var EBG vid tillfället.
När har ni fått extra bra eller extra dålig service av drakarna?
Jag börjar: Jag fick bra service i SAS Guldloung på Arlanda T5 för drygt 1½ år sedan. Började bröllopsresa på Arlanda, hade ringt till loungen innan och förklarat läget och sagt att vi skulle besöka loungen och frågade om det fann möjligthet att bli serverar champagne. De skulle se vad de kunde göra fick jag till svar. Vid ankomst med min fru fick vi väldigt trevlig mottagande och gratulationer, och blev serverade vitt vin (tyvärr ingen champagne), och ett fruktfat med god uppskuren frukt till vårt bord. Trevlig service tycker jag! Var EBG vid tillfället.
När har ni fått extra bra eller extra dålig service av drakarna?