Senaste nytt

Loungeacces utan kort?

Åker från Warszawa om två dagar. Då jag glömde alla mina kort hemma, är det kört med loungeacces eller kan jag skriva ut utdrag från TK eller Aegeans hemsida t.ex?

Flyger SAS. Första benet med QA.
 

SNIFF

Medlem
I TK-appen kan man visa upp att man har TK Elite eller Elite Plus. Det har jag gjort på IST i alla fall, både fast track och lounge.
 

Dr. Miles

Expert
På Lufthansa Senator/Business Lounge i Hamburg såg jag att en man inte kunde komma in i loungen när hans bonuskortnummer (med status) inte var registrerat i boardingkortet (bokningen) och han inte hade fysiska bonuskortet.

Har man fysiska bonuskortet eller bonuskortnumret är registrerat i boardingkortet, är det inga problem.
 
  • Gilla
Reactions: El0

SNIFF

Medlem
På Lufthansa Senator/Business Lounge i Hamburg såg jag att en man inte kunde komma in i loungen när hans bonuskortnummer (med status) inte var registrerat i boardingkortet (bokningen) och han inte hade fysiska bonuskortet.

Har man fysiska bonuskortet eller bonuskortnumret är registrerat i boardingkortet, är det inga problem.
Gästade du in honom? :)
 

El0

Medlem
Har man fysiska bonuskortet eller bonuskortnumret är registrerat i boardingkortet, är det inga problem.

I Düsseldorf kunde jag inte komma in utan fysiska EB-kortet TROTS att det på boardingkortet stog "SK/EBGXXXXXXXXX" och fanns fast-track stämpel.

Försökte visa guldkortet i SAS appen men Nope. Sedan dess har jag ALLTID med mitt kort :)

Gick jättefint att komma in månaden senare när jag hade plastkortet med mig.
 
Toppen