Senaste nytt

Malaysia Airlines i teknisk konkurs.

nilsson

Medlem
Aer Lingus är ju inte direkt ett bolag man väljer i första hand. Jag hoppas att Malaysia Airlines fortsättar att ha hög kvalitet på sin hård och mjukvara.
 

SNIFF

Medlem
Man ska nog vara orolig för bokningar man har med dem, alternativt se till att de är bokade med någon vettig försäkring.
 

nissefalk

Medlem
Hmmm, jag har en massa, 6, legs med Malaysia i nästa vecka, hoppas det inte blir något stort av detta direkt...
 

johhenrik

Medlem
Själv har jag bokningar med dem i juli. Jaja, får väl flyga Cathay om de går i konken. Värre saker har man ju råkat ut för. ;)
 

AABack2ARN

Medlem
Engligt en tråd på FlyerTalk har följande presenterats idag (01JUN)

Here's some notes from today's business presentation:

- New brand from September 1
- LHR staying x2 daily A380
- x4 A380's to stay, x2 for sale
- New Business Class for A330, 777
- KUL(3), LHR, MEL Lounges to be refurbished
- Selected Golden Lounges will close
- Route/frequency cuts to be announced end of June
- MH code to stay
- MH will continue to participate in OW
- All expansion is halted until 2017

The new J is described as "a world-class leading lie-flat seat" with "very large dimensions, and be positioned above the industry standard for business class."

A much needed overhaul at MH, definitely moves that previous management could have made IMHO, especially refurbishing the 777's whilst they could have avoided choosing the uncompetitive J product for their newer A330's.

Sök på FT för rätt tråd. Ingen länk till själva presentationen så äktheten kan inte garanteras.
 

Dr. Miles

Expert
Engligt en tråd på FlyerTalk har följande presenterats idag (01JUN)



Sök på FT för rätt tråd. Ingen länk till själva presentationen så äktheten kan inte garanteras.
Lite mer seriös källa, Business Traveller skriver ungefär samma sak.
Business Traveller skrev:
Malaysia Airlines will continue to fly double daily on its London Heathrow to Kuala Lumpur route, it was confirmed today.
.
.
He also confirmed that fully-flat business class beds will be installed on the carrier's A330s and B777 fleet.
Malaysia Airlines to continue Heathrow A380 service - Business Traveller
 
Toppen