Senaste nytt

Radisson Blu Royal Park - Hagaparken, vad tycker vi om det?

Henrik_B

Medlem
Passar på att förlägga en hel del helgaktiviteter på Carlsonhotellen så länge trippel point dealen rullar. Nu har turen kommit till Radisson Blu Royal Park i Hagaparken som vi är ivriga att få prova på.

Visste faktiskt inte ens att det fanns ett Radisson i Hagaparken. Trodde mest det var skog där men det ser trevligt ut. Hoppas vi inte krockar med något bröllop eller så.

Åsikter om detta hotell? Hur är poolen? Barnvänligheten? Restaurangen? Frukostbuffén? Recognition (CCG)? Jag har bokat ett sk. Terrace Guest Room. Två vuxna och två småttingar på 2 och 4 år som får slåss lite om ytan.

Som vanligt tacksam för bra input. Tack mina vänner!
 

Chrille

Medlem
Det ligger lite "off", men man kan ta någon SL-buss som vänder framför hotellet. Har bara bott en gång och tror inte jag fick någon speciell recognition. Restaurangen var bra, vilket väl är tur med tanke på att det inte finns så mycket hak att välja emellan.
 

Agö

Medlem
Konferenshotell i den högre klassen. Har bott där tre gånger i samband med just konferenser. Ganska ointressant stället tycker jag men inget större fel på något.
 

Magnus_K

Medlem
Har jobbat i samma byggnad och förbannat tråkigt om jag ska vara ärlig.
Finns bättre hotell och maten som @Agö skriver är ingen sensation, tillråga på allt ligger det off.
Buss 70 stannar utanför.
 

Elias

Medlem
Bott där två gånger hittills i år, kommer inte bli en tredje. Terrass rummet som jag bodde i andra gången var i och för sig trevligt och det är väl egentligen det enda som var helt bra. Hotellet i sig tycker jag är "trött". Frukosten 2/5 samt restaurangen 2/5. Värt och notera är att hotell baren tydligen inte är öppen på helgerna heller. Uppgraderad bägge gångerna som CCC däremot ingen välkomstgåva någon av gångerna.
 
Toppen