Senaste nytt

Bästa tapasrestaurang i Barcelona

palmen

Moderator
Vilken/Vilka är era favoritställen för tapas i Barcelona?

Har inte testat så många men Cerveceria Catalana är helt klart favoriten. Brukar vara lite kö för att få ett bord men det är bara att ta en öl eller något annat att dricka i baren medan man väntar.
 

Jonas C

Medlem
Har hört att Tickets ska vara en av de bättre restaurangerna där. Men jag antar att det är svårt att få ett bord?
 

Agö

Medlem
Har hört att Tickets ska vara en av de bättre restaurangerna där. Men jag antar att det är svårt att få ett bord?
Ja, inte helt lätt...

e4eb321f0894422a6459f3bcd0f65e20.jpg
 

nilsson

Medlem
Har hört att Tickets ska vara en av de bättre restaurangerna där. Men jag antar att det är svårt att få ett bord?

Det är ju inte direkt klassiska tapas som serveras där å andra sidan.

De bästa tapas jag någonsin ätit var på Cal Pep i Barcelona. Man ska räkna med att få köa för att få komma in där dock.
 

MBA

Medlem
Vilken/Vilka är era favoritställen för tapas i Barcelona?

Har inte testat så många men Cerveceria Catalana är helt klart favoriten. Brukar vara lite kö för att få ett bord men det är bara att ta en öl eller något annat att dricka i baren medan man väntar.

Håller helt med. Cerveceria Catalana var mitt favorithak på den senaste resan. Nära mitt hotell oxå, kan rekommenderas. Alexandra Barcelona, bara ett kvarter från restaurangen.
 
Toppen