Senaste nytt

Någon som besökt Shisui Premium outlet i Tokyo?

Börnen

Medlem
Hej, är det någon som varit till Shisui outlet nära Narita? Är det värt ett besök? Antar att det inte är jämförbart med dom amerikanska outleten i samma kedja.
 

Börnen

Medlem
Kom igen, vi åker på söndag. Är det verkligen ingen som varit på Shisui? PM:a om ni tycker det är pinsamt att ha varit på outlet :)
 

nissefalk

Medlem
Jag skall till Tokyo den 11e Juni, rapportera gärna tillbaka på denna tråden om du tyckte outleten var värd ett besök
 

Börnen

Medlem
Om jag tar mig dit blir det 8/6. Googling ger blandade intryck så det kan hända att jag prioriterar bort det
 

Börnen

Medlem
På Radisson efter ett besök på Shisui premium outlet. Bra priser på Ralph Lauren, ca: 400 kr för ett par byxor t.ex. Lego kostade som hemma och Ittala och Royal Copenhagen var dyrare än hemma. Om man behöver större än 34 inch i midjan så är utbudet begränsat. Massor med butiker dock, värt ett besök om man som vi avslutar med en slappardag nära flygplatsen. Som en bonus hade Garret popcorn Tokyos kortaste popcornkö.
Taxi från Radisson kostade strax över 3000 yen
 

Kandinsky

Medlem
Hahaha, jag läste "Premium Sushi Outlet" vid en snabb titt på rubriken. Fick inte ihop hur det konceptet funkade dock :p
 
Toppen