Senaste nytt

Conrad Hotel Dubai - Utmärkt centralt hotell med stor tropisk trädgård

Jacob

Medlem
Ett riktigt imponerande hotell som levererade från incheckning till utcheckning. Elegant rum, bra service, en mycket vacker lobby och en suverän tropisk trädgård med pool som väl fungerar som substitut till att hotellet inte ligger vid någon strand. Många Dubaihotell klarar design och hårdvara men stupar när det kommer till detaljer, finess och service, men…
 
Bodde här i februari och allt är bra förutom executive loungen som hade väldigt dåligt utbud och service för att vara Conrad. Tror inte jag kommer bo här någon mer gång.
 

doc

Medlem
Låter bra att de skärpt till sig. Jag var föga imponerad när jag var där i november 2013.
 

Magnus_K

Medlem
Låter bra att de skärpt till sig. Jag var föga imponerad när jag var där i november 2013.
Men dom är fortfarande i fel del.
Finns flertal bättre hotell i samma område.
Instämmer med dig @doc.
Tror jag hellre skulle välja Emirates Towers eller liknande om jag behövt bo i den delen.
 

airaris

Ny medlem
Jag stannade på Conrad två gånger.fint hotel men den andra gånger när jag kommit fram till receptionen för in chekning personalen sa till mig att min booking är avbokat.jag blev orolig och jag visade de min booking from amoma som var ok och att det måste har hänt ett fel.de vill inte lyssna och de sa att om jag vill bo där jag måste boka en nu rum som kostade 5000 per natt .jag frågade killen i receptionen om jag kunde prata med manager och han sa ok .manager kom efter 20 minuter och han sa samma sak .jag ringde amoma och de bekräftade min booking och att allt är ok men manager ville inte hjälpa mig.jag rinde till amoma igen och ber till de att ringa bokning på conrad och de gör det .efter 45 minuter kom killen från receptionen och han sa at problemet är löst och att jag ska få mitt rum.
såna saker händer alltid på alla hotell men bemötande från personalen var hemskt och from manager oxå .de tittade på mig hela tiden som att jag vill lurar de.till slutet jag frågade var fans problemet och de sa att deras booking system avbokade min reservation.de ber inte om ursäkt ingenting .sorry men aldrig på conrad hotel.
jag har varit på versace hotel flera gånger och själva hotellet och service var helt fantastisk.jag rekomenderar.
(ber om ursäkt för mina dåliga svenska)
 
Toppen