Senaste nytt

Arlanda - Cali (Colombia) 34 pers i juli/aug

Lokföraren

Medlem
Hej!
Svenska Sportdykarförbundet (ideell förening ansluten till Riksidrottsförbundet) skall skicka två lag (herrar och damer) till Cali, Columbia för att spela VM i Undervattensrugby.

Vi vill åka den 23 juli och hem den 2 augusti.
Vi är 34 personer.

  • Varifrån vill du börja din resa? Arlanda
  • Var är din destination? Cali, Columbia
  • När vill/behöver du resa ut? Behöver vara framme den 23 juli
  • När vill/behöver du komma hem? Vill åka hem den 2 augusti
  • Hur länge vill du vara borta? mellan den 23/7-2/8
  • Hur många personer som skall resa? 34
  • I vilken kabinklass? Billigaste möjliga
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Spelar ingen roll
  • Vad är din budget? (per person) 13 000, absolut inte mer.
  • Vad är det viktigaste för dig? Pris.
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej.

Finns det någon som kan hjälpa mig att hitta bra biljetter? Med grupprabatter m.m.

Hoppas på hjälp från er då tusenlapparna är värda mycket.
Tack
 
D

Deleted member 4971

Guest
Google Flights

Kolla vad som känns mest intressant och gå in på respektive flygbolagshemsida och gör en förfrågan vad det kostar för 34 pers.
 

Dr. Miles

Expert
Om 34 personer ska resa tillsammans på samma flygningar, måste du kontakta en resebyrå eller flygbolagets gruppbokningsavdelning.
 

Lokföraren

Medlem
Vi kan dela upp bokningen/betalningen på 5-10 grupper om det skulle spara pengar. Tänker betala med Amex guld eller Visakort ändå.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Hör med Air France/KLM, Kilroy kanske m.fl och se vad dom tar.
 

magost

Medlem
Jag åkte med skärmflyglandslaget till Cali för ett drygt år sedan. Då valde vi att ta SAS till Madrid och sen direkt till Cali med Avianca, vilket då var ett bra sätt att ta sig dit med *A, med få byten och OK pris. (Nu flyger inte SAS direkt till Madrid längre dock så sportbiljett går ej dit tyvärr)

Avianca flyger från T4 satteliten vilket är ett rätt långt byte om man kommer in på en annan terminal. Vi hade 3 timmar med skilda bokningar vilket blev lite svettigt efter väntan på inkommade bagage i en dryg timme, men det gick bra.
På hemvägen fick jag och min polare OPUP till business på tack vare EBG :)
 

Nemo

Medlem
Ring ett par tre flygbolag samt någon resebyrå och ta in offert. Viktigt att tänka på med försäkringsskydd, med 34 personer är det stor risk att någon måste avboka och ni behöver ta in en reserv, så viss flexibilitet kan vara bra.

Exempelvis
Travelling in a group - KLM.com
Contact - KLM.com
tel: 08-58799757
Group travel | Group bookings | British Airways
Telephone numbers and addresses | Help and contacts | British Airways
Tel: 0770-110 020
Kontakta oss - Ticket.se
Tel: 0771-456700
 
Toppen