Senaste nytt

Chicago - Stockholm 2015-05-24!

Crille81

Medlem
Ska flyga ORD-ARN 2015-05-24 och får inte alls ihop vilket flygplan det är mer än att det är ett A340-300. Seatmap stämmer inte överens med varken SAS Original eller LAN Chile.

Är bokad i Go men funderar på att uppgradera till Plus alternativt Business, men hade varit trevligt att veta vad man får innan dess! :)

Sitter för övrigt på Erik Viking nu och nya kabinen är ett jäkla lyft jämfört med tidigare!

/Christian
 

011430121

Medlem
Kan det vara den 340 som är konfugerad som en 330, det finns en tråd om vad den heter, hittar dock inte det just nu
 

Crille81

Medlem
Är nu ändrat till A330-300, jag har valt säte 23a, 23B och har Go biljett. Kommer dessa hållas kvar i och med flygplans byte?

Dessa säte är ju i Plus... Go kabinen ser väldigt full ut. Har nu blivit flyttat från först rad 30 (A330) till rad 23 (A340) till att nu ha kvar mina säte på rad 23 om jag loggar in på Billiga flygbiljetter och flygresor – sk och boka flyg - SAS och väljer Visa/Ändra.
 

Bryant

Medlem
Är nu ändrat till A330-300, jag har valt säte 23a, 23B och har Go biljett. Kommer dessa hållas kvar i och med flygplans byte?

Dessa säte är ju i Plus... Go kabinen ser väldigt full ut. Har nu blivit flyttat från först rad 30 (A330) till rad 23 (A340) till att nu ha kvar mina säte på rad 23 om jag loggar in på Billiga flygbiljetter och flygresor – sk och boka flyg - SAS och väljer Visa/Ändra.

Man kan aldrig veta om man får behålla platserna.

Om man ser platsreservation som ett önskemål istället för en "bokning" så blir man inte lika besviken.
 

Crille81

Medlem
Vilen är bästa loungen för StarAllience Gold på ORD?

Vilken tid öppnar SAS egna lounge på ORD?
 
Toppen