Senaste nytt

Hur fungerar det med Diners Club, lounge och gäster?

henke12

Medlem
Hur funkar det med Diners egentligen?

Kan jag gästa in 4 st trots att jag är den enda som har ett kort?
Såklart betala för de andra!
125 kr eller vad det är..
 

Joakim

Medlem
Angående antal man får gästa in har jag inte sett några begränsningar.
Har själv gästat in 3 pers på Menzies/GOT. Dom tog 250:-/pp trots att priset enligt Diners loungeguide är 24€
Priset varierar som sagt var men kolla in Diners loungeguide, även om den inte alltid är uppdaterad.
125:- gäller endast för dina egna besök (utöver gratisbesöken).
 

henke12

Medlem
Angående antal man får gästa in har jag inte sett några begränsningar.
Har själv gästat in 3 pers på Menzies/GOT. Dom tog 250:-/pp trots att priset enligt Diners loungeguide är 24€
Priset varierar som sagt var men kolla in Diners loungeguide, även om den inte alltid är uppdaterad.
125:- gäller endast för dina egna besök (utöver gratisbesöken).
Tack, Ska kolla!

Loungen i fråga är Aurora T2 på Arlanda.
Om inte annat kanske det kan vara läge att ringa/maila och kolla läget!
 

Kricka

Medlem
@henke12 Ladda ner deras app (och hoppas att informationen stämmer..) !
För Aurora Lounge T2 så står det Guest Fee 125:- vilket borde vara vad du
får betala per gäst.
 

erhel

Medlem
Som jag uppfattar reglerna är det egentligen en gäst, men jag har fått med mig allt mellan 2 och 4 pers beroende på lounge. Men räkna inte med fler än en.
 

MMMC

Medlem
Besökte nyligen almost@home i Helsingfors, tog med en gäst in i loungen men såg nu att det bara har dragits 24€ på kortet vilket bara är gästens pris. Några 125SEK för mitt besök finns inte i transaktionslistan.
 

MMMC

Medlem
För övrigt en helt värdelös App. Den svenska versionen har inte ens med Helsingfors i listan över lounger (i den engelska versionen finns dock Helsingfors med) . Dessutom måste appen ha nät för att kunna visa loungerna.
 

johhenrik

Medlem
Besökte nyligen almost@home i Helsingfors, tog med en gäst in i loungen men såg nu att det bara har dragits 24€ på kortet vilket bara är gästens pris. Några 125SEK för mitt besök finns inte i transaktionslistan.
Du får ett gratisbesök per 10.000kr du spenderat på kortet.
 
Toppen