Senaste nytt

SAS All-Business Stavanger-Houston – Valg af siddeplads

Vi er efterhånden en del som har booket en tur med "Olieruten" enten med 50% rabat eller til omkring 10.000kr.

Spørgsmålet er hvor skal man sidde?

Jeg tænker det afhænger mest af hvilket galley som bruges som primært(?)

Er der nogen som har lidt erfaringer de vil dele ud af? :)
 
När jag flög så kunde jag inte seata mig själv utan det gjordes vid checkin.
Jo så är det nu också men frågan är väl vart man skall säta sig för att få matbeställningen först o så.

Jag tror att själva platsvalet är borttaget på grund av jämfödela vikten i planet. Du kan inte fylla första 4 raden med folk och sen inte ha en enda längst bak.
 
Jo så är det nu också men frågan är väl vart man skall säta sig för att få matbeställningen först o så.

Jag tror att själva platsvalet är borttaget på grund av jämfödela vikten i planet. Du kan inte fylla första 4 raden med folk och sen inte ha en enda längst bak.

Dom började framifrån när vi flög, det var bara nio personer utöver min familj på fyra när vi flög...
 
Var der mest aktivitet i galleyet forrest eller bagerst? Jeg tænker på hvor man sidder mest uforstyrret - om jeg får mad som nummer 3 eller nummer 10 er ikke så vigtigt, sålænge jeg undgår støjen og aktiviteten fra galley.
 
De har serverar framifrån de gånger jag har flugit, men flighten har aldrig varit särskilt full så att det hade varit aktuellt att servera både framifrån och bakifrån samtidigt... Vi snackar typ 1 crew per 3 pax när det varit som bäst
 
Toppen