Senaste nytt

Ny Avios Booster (Maj 2015)

Homer

Medlem
2015_05_15_1106.png


Regler här
Bonus Avios offer | Executive Club | British Airways#
 
Last edited:

Homer

Medlem
När man följer länken de skickat hamnar man på Boostern för den version av siten man använde sist, så jag hamna på den deprimerande dåliga boostern för UK residents.
5,000 Club World return (long haul business) cabin - J, C, D & R booking classes
 
Last edited:

Swisser

Medlem
Hur värderar ni detta erbjudande jämfört med AAdvantages? Är 115k Avios värt mer än 115k AAdvantage miles?
 

Swisser

Medlem
Det var det jag trodde och jag värderar också AAdvantage miles högre. Därför skulle jag önska mig att AAdvantage även riktar deras erbjudande till oss bosatta i Europa eller anser ni det riskfritt att anmäla sig till deras nuvarande erbjudande som är riktat till Amerikanska marknaden? (Kanske fel tråd, då jag vet att det har behandlats i en annan tråd tidigare, men jag har ej sett något entydigt svar på min fråga.)
 

Alf

Medlem
Definitivt hellre 115000 AA miles före Avios. Jag tycker BA avioser blivit riktigt dåliga efter senaste förändringen. Dessutom är skatterna riktiogt höga. Om jag lyckas bli av med min BA 2-4-1 kommer jag inte att samla en enda avios längre.
 

Dr. Miles

Expert
När man följer länken de skickat hamnar man på Boostern för den version av siten man använde sist, så jag hamna på den deprimerande dåliga boostern för UK residents.
5,000 Club World return (long haul business) cabin - J, C, D & R booking classes
Jag har märkt att det är olika regler för olika länder.

T ex:

Kampanj för svenska medlemmar:
Bonus Avios offer | Executive Club | British Airways
British Airways Executive Club skrev:
Earn up to 115,000 Bonus Avios on Transatlantic Round Trip Flights

Kampanj för brittiska medlemmar:
Bonus Avios offer | Executive Club | British Airways
British Airways Executive Club skrev:
Collect Bonus Avios on all these destinations:

British Airways flights to:
Flights from London Heathrow

Toulouse
Orly
Rome
Munich
Washington
Los Angeles
Dallas
Denver
Toronto
Riyadh
Delhi
Singapore
Seoul
Kuala Lumpur*
Sydney​
 

RonnieK

Medlem
Qualifying Flights will only count towards the promotion if the flights have been booked after the registration and on or after 07 May 2015. Existing bookings made prior to the promotional period do not qualify and this offer cannot be applied retrospectively.

Ni som har erfarenhet av tidigare BA-kampanjer, brukar de vara hårda på ovanstående eller är det skrivet i syfte att locka till nya köp? Anledningen att jag undrar är att t.ex. Finnair inte har denna klausul på nuvarande kampanj.
 
Toppen