Senaste nytt

En smygtitt in i nya SAS-loungen på Göteborg Landvetter

Jacob

Medlem
Dörren stod hur som helst öppen, så tog chansen att titta in. Ser väldigt snyggt ut så här långt med samma utmärkta utsikt som i den existerande loungen.

Juni 2015 är väl det som preliminärt är sagt, dock är datumet inte bekräftat än.

SAS-nya-lounge-G%C3%B6teborg-Landvetter-01-720x480.jpg


SAS-nya-lounge-G%C3%B6teborg-Landvetter-02-720x480.jpg


SAS-nya-lounge-G%C3%B6teborg-Landvetter-03-720x466.jpg


SAS-nya-lounge-G%C3%B6teborg-Landvetter-04-720x464.jpg
 
D

Deleted member 4971

Guest
Gillar loungen på GOT, spännande att besöka när allt blir klart.
 
Kul att det händer så mycket nytt på GOT. Inget större fel på nuvarande loungen dock. (Förutom att det saknas toalett, men det fixas säkert i den nya)
 

Jacob

Medlem
Helt riktigt, den kommer ha toalett. Så sen blir det bara i Menziesloungen man måste gå ut till de allmänna toaletterna.
 

MarcusC

Medlem
Jag vet.....

Lite som att svära i kyrkan men Menzies på Landvetter är bättre än SAS loungen.

Jag håller inte helt med, maten i SAS loungen (som ju också "bara" är en business lounge tycker jag är helt ok. Dryck så vinner möjligen menzies knappt,
Men tycker det försämrats i Menzies medan SAS förbättrats något i mitt tycke
 
Jag håller inte helt med, maten i SAS loungen (som ju också "bara" är en business lounge tycker jag är helt ok. Dryck så vinner möjligen menzies knappt,
Men tycker det försämrats i Menzies medan SAS förbättrats något i mitt tycke
Nja....maten i SAS loungen är mer förfinad men man kan aldrig bli mätt. Sist jag var där var det en Quinoa sallad med lax. Bitarna av lax var så små att man knappt hittade några. Och eftersom det inte fanns någon dressing utan bara en bisarr färskost kräm med vitlök blev det mycket torrt och nästan oätligt.
I Menzies serverades det kalla köttbullar med potatissallad.
Senast hade dom kyckling sallad som man fick blanda själv.
 
  • Gilla
Reactions: Pho
Toppen