Senaste nytt

Är detta Turkish Airlines nya Business Class? [Bild]

Jonas C

Medlem
Någon publicerade detta på Instagram

Instagram

Kan detta möjligtvis vara Turkish Airlines nya Business Class? Personligen ser jag ingen större skillnad mot den nuvarande produkten, bortsett från en del kosmetiska förändringar. Med tanke på att många flygbolag installerar stolar med all aisle access så kan man lugnt konstatera att produkten är föråldrad från start.
 

johhenrik

Medlem
Tittar man på resten av hans flöde så verkar han ju ha tillgång till planen iaf :)

Personligen tycker jag den där konfigen funkar utmärkt på nattflyg. Jag tar en fönsterplats, fäller ner och sover. :)
 
Personligen gillar jag den där designen bättre än den där man stoppar in fötterna i ett litet hål. Jag gillar att det blir lite luftigare i kabinen.
 

Jonas C

Medlem
Tittar man på resten av hans flöde så verkar han ju ha tillgång till planen iaf :)

Personligen tycker jag den där konfigen funkar utmärkt på nattflyg. Jag tar en fönsterplats, fäller ner och sover. :)
I sovpositionen är stolen helt OK, och har inga problem att klättra över säteskamraten som sover. Däremot hade man ju hoppats på att de installerade en mer konkurrenskraftig produkt i synnerhet för framtiden. Och likaså är reverse herringbone eller staggered stolarna (som SAS använder) mer utrymmeseffektiva = mer stolar = fler biljetter i J-klass :)
 

PYRZ

Medlem
Intressant... Kan det vara en facelift på gång kanske med nya färger... Eller är detta en gammal mock-up på nuvarande business kabinen?
 

Skyraider

Medlem
Skippar de C med mittsäte så är jag nöjd. Deras angeld flat är inte heller någon höjdare. Så detta ser ut som ett fall framåt.
 

swede77

Medlem
Denna konfig är extremt lik den som Ethiopian nyligen installerat på sin 777. Flög denna konfig ADD-PVG för några veckor sedan, bekvämt att sova, men svårt att hitta en bra relax position. Kabinen är luftig men känns gammal i designen.
 
Toppen