Senaste nytt

Omvandla Emirates Skywards poäng till något användbart?

segra

Medlem
Har 46000 Skywards poäng som förfaller i september. Någon som vet vad man kan
göra för dessa? Ett alternativ jag överväger är detta: Transfer in Partners

6000 Skywards poäng blir 20£, kanske inte det bästa men i brist på annat så är detta
kanske ett alternativ?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

segra

Medlem
Har funderat på London med Easyjet. 45000 poäng för 2 personer ToR.
Ska bara hitta tiden.
 

Homer

Medlem
Omvandla 6000 till en Heathrow Rewards voucher, när du sen använder vouchern (+£5)
tjänar du minst 1.100 Heathrowrewards poäng som du kan omvandla til Avios, Miles&More etc. miles

If you're not already a Heathrow Rewards member join here and you'll receive 100 points as a joining bonus, and a further 1000 points when you spend £25 or more.*

*Om du redan har ett konto öppna ett till med annan e-post och överför till annat lojalitetsprog.


Det går inte att omvandla Skywards miles till andra miles via Heathrowrewards.
 

Homer

Medlem
Förresten, om du växlar alla eller delar av Heathrow Rewards poängen till Skywards miles, så förlänger det
väl giltigheten på kvarvarande miles?


How long are Skywards Miles valid for?
Your Skywards Miles are valid for three years from the date your earning activity is completed.
 

segra

Medlem
Kan vara så. Har inte studerat villkoren speciellt noga faktiskt. Känns som att det
är dags att ta tag i detta nu innan poängen förfaller.
 
Eller köp 3 st VIP biljetter till någon av fotbollslagen Emirates sponsrar... PSG biljetterna ligger på 12000 miles styck...

Du måste va inloggad för att se sidan.
Login | Emirates Sweden

En T/R i Economy till Dubai ligger på 45 000 miles

En One Way i First Class Hong kong - Bangkok eller omvänt ligger på 37500 miles (gäller även Laranca(cypern) - Malta)

Du kan också uppgradera en annan bokning än den du är med på. Som exempel kunde jag uppgradera @Sofia från business till first Dubai - Stockholm för 32500 miles. Sen att dom bytte till 2-klass plan med enbart business och economy 9 dagar i förväg var ju bara otur.
 

johhenrik

Medlem
Eller köp 3 st VIP biljetter till någon av fotbollslagen Emirates sponsrar... PSG biljetterna ligger på 12000 miles styck...

Du måste va inloggad för att se sidan.
Login | Emirates Sweden

En T/R i Economy till Dubai ligger på 45 000 miles

En One Way i First Class Hong kong - Bangkok eller omvänt ligger på 37500 miles (gäller även Laranca(cypern) - Malta)

Du kan också uppgradera en annan bokning än den du är med på. Som exempel kunde jag uppgradera @Sofia från business till first Dubai - Stockholm för 32500 miles. Sen att dom bytte till 2-klass plan med enbart business och economy 9 dagar i förväg var ju bara otur.
Men du fick poängen tillbaka hoppas jag, eller? Vi vet ju att det är lite svårt att få sina poäng från Emirates, så därför måste jag ju fråga... ;)
 
Toppen