Senaste nytt

Air Canada Maple Leaf Lounge, London Heathrow, Terminal 2

Jacob

Medlem
En riktigt snygg och fräsch lounge. Det stora rummet med sittgrupper är möjligtvis lite tråkig, men övriga faciliteter gör ett riktigt bra intryck, inte minst restaurangdelen med den bemannade baren och den utmärkta servicen som gör loungen väl värd ett besök.
 

StarFlight

Ny medlem
Jacob, jag läste din recension. Helt klart imponerad av din uppmärksamhet och detaljrikedom gällande återgivningen av vistelsen i Air Canada Longe.
Den matchar min uppfattning hur bra denna lounge är. Jag skulle vilja lägga till att barpersonalen gör riktigt bra drinkar också och är verkligen tillmötesgående. Kolla drinken som de levererade till min fru (se bild).
Det enda jag ångrar är att vi spenderade en 30 min i Lufthansa Lounge först - det är värt de extra 10min som det tar att gå...
 

Attachments

  • WP_20141205_16_13_16_Pro - Kopia.jpg
    {memory} MB · Visningar: 247
Last edited:

Jacob

Medlem
Jacob, jag läste din recension. Helt klart imponerad av din uppmärksamhet och detaljrikedom gällande återgivningen av vistelsen i Air Canada Longe.
Den matchar min uppfattning hur bra denna lounge är. Jag skulle vilja lägga till att barpersonalen gör riktigt bra drinkar också och är verkligen tillmötesgående. Kolla drinken som de levererade till min fru (se bild).
Det enda jag ångrar är att vi spenderade en 30 min i Lufthansa Lounge först - det är värt de extra 10min som det tar att gå...
Kul att höra!

När jag var där för testet var det full arbetsdag med möten så tyvärr inte aktuellt att provsmaka några drinkar. Men någon särskild drink du kan rekommendera för nästa besök? :)
 

StarFlight

Ny medlem
Hej Jacob, ja beställ Mojito, bartendern från Rumänien gör den kanonbra (som jag totalt glömt namnet på) han jobbar där relativt ofta. (se bild på drinken)

@jumbooze : tack för inbjudan, skulle vara väldigt kul. Jag gissar att jag inte hinner tyvärr, eftersom jag slutföra ett uppdrag på torsdag. Men om skulle vara supertrevligt om jag får lov att hänga på nästa gång.
 

Attachments

  • Noki 522 - Kopia.jpg
    {memory} MB · Visningar: 216
Toppen