Senaste nytt

10.000 extra poäng med Select Collection. Någon som bokat med dom?

Matsson

Medlem
Bra resebyrå med fokus på exklusiva resor kombinerat med,vad jag kan bedöma, bra avtal ofta added value på flera resorts i högre prisklass.
Dessutom är personalen flexibel och fixar ändringar med kort varsel.Flygpriserna i Z ochC är däremot inte lägre än hos konkurrenter.En nackdel kan vara att de hotel som Select bokar via oberoende agent på resmålet, alltså inte ur deras egen kollektion ofta har ett högre pris än via nätet.Totalt sett en resebyrå att rekommendera om man inte har tid,lust,möjlighet att boka själv.kan dessutom vara värt 10k.
Trevlig resa!
 

flapps

Medlem
Tack för infon..
Skall ringa dom i veckan och se vad dom har för nåt kul. Jag och frun håller på att planera in en vecka till New York i Juni.
Jag får EBG om jag reser Eco extra plus dom 10.000 xtra poängen så det kan ju vara värt att boka med dom kanske :) I Norge behöver jag "bara" 45 000 p för att få EBG .
/ flapps
 

seat56f

Medlem
Tack för infon..
Skall ringa dom i veckan och se vad dom har för nåt kul. Jag och frun håller på att planera in en vecka till New York i Juni.
Jag får EBG om jag reser Eco extra plus dom 10.000 xtra poängen så det kan ju vara värt att boka med dom kanske :) I Norge behöver jag "bara" 45 000 p för att få EBG .
/ flapps

De 10000 extrapoängen lär vara just extrapoäng att använda till awardbokningar, och inte statusgrundande basic points.
 

TjudöBoy

Medlem
Book a Select Collection packaged holiday earn 10 000 xtra EB points

Vet ej om detta hör hemma här, men nu e d här iaf. ;-)
Varför inte förena nöje med nytta å utnyttja detta med ngn man tycker om.


10 000 EXTRA SAS EUROBONUS POINTS FOR HOLIDAYS BOOKED IN FEB & MAR


Book a packaged holiday in February or March and earn 10000 extra SAS EuroBonus points in addition to normal accrual.


If you book a Select Collection packaged holiday in February or March 2012 you will earn 10000 additional EuroBonus extra points in addition to the normal accrual which is 10 points per every 100SEK/100NOK/100DKK/EUR10/GBP10 spent.


The holiday you book must include flights operated only by SAS or Blue1 and a minimum of 5 nights in a Select Collection hotel. You must book and pay your holiday in full at the latest 30 March 2012 but your departure date can be anytime from 1 February to 1 November 2012.

Promotion is only valid for new bookings made on or after 1 February 2012.


Select Collection vi sljer exklusiva resor
 

Dr. Miles

Expert
Hej TjudöBoy
Jag har slagit ihop din tråd till befintlig tråd om samma ämne.
Hoppas du har överseende med detta.
 
Toppen