Senaste nytt

Någon som är sugen på att dyka i underbara Komodo i sommar?

flybob

Medlem
Mycket, men har redan bokat Bali - Komodo - Bali med Mermaid på dina rekommendationer :) Ser mycket fram emot det dock!
 

Sofia

Medlem
Det kommer säkert specialare då också. Eller så är jag där borta och jobbar på en annan, typ lika lyxig, båt. Den som lever får se ;)
 

palmen

Moderator
Det kommer säkert specialare då också. Eller så är jag där borta och jobbar på en annan, typ lika lyxig, båt. Den som lever får se ;)
Vad är det för fel på svensk sommar nu då? ;)
Jag är kass på spontana grejer, men nu börjar alla roliga milesgrejer att försvinna så blir kanske större chans att man har lediga luckor framöver :)
 

Sofia

Medlem
@palmen Jag älskar svensk sommar och åker ogärna bort längre perioder. Helst vill jag dyka på västkusten. Ska're me ner i augusti?!
 
Ser fint ut, finns det möjlighet till att dyka med våtklocka, hjälm och varmvattendräkt ska jag överväga det. Det är ju sjukt jobbigt att simma omkring med utrustningen. Har inte dykt med scuba-grejjer på flera år(har dock inte dykt mkt alls på flera år). :)
 

Sofia

Medlem
För att göra ett förtydligande, jag tjänar inte något på att dela detta specialerbjudande och har inget med båten att göra som så. Mr. Sofia jobbar på båten som frilansande undervattensfilmare och tjänar inga pengar förrän någon köper hans alster. Jag har varit där ett antal gånger och tycker att båten är fantastisk. Dock har jag inget att göra med driften eller management eller liknande.

Jag har fått flera förfrågningar och dykning i Indonesien och tänkte att jag passar på att dela när det finns ett så bra erbjudande till något som annars är nästan bisarrt dyrt :)

Ber om ursäkt om det blivit något missförstånd, tänkte att det var lite som att dela ett specialerbjudande på hotell, flyg eller liknande.
 
Toppen