Senaste nytt

Royal Brunei Boeing 787 - någon som flugit denna?

Jimmyjn

Medlem
Jag kunde varken hitta någon tråd eller recension av Royal Brunei´s 787 Dreamliner.
I första hand tänker jag på rutten som Royal Brunei flyger Bandar Seri Begawan-Dubai-London.

Har någon här flugit denna rutten med Dreamlinern eller har annan input om bolaget?
Sist jag tittade hade dom väldigt bra priser från London till Melbourne och jag vet att det kanske inte är samma standard som många av dom större bolagen.
 

Dr. Miles

Expert
Om jag inte minns helt fel de är "dry airlines" vilket innebär att de serverar ingen alkohol ombord.
Det kan vara ett bidragande orsak till varför ingen här på BC åkt med (ingen recension). ;)
 

silwer

Medlem
Jag åkte med dem i economy DXB-BWN samt BWN-AKL via BNE för några år sedan. Mycket riktigt helt torrt ombord. Dock såg jag några andra som hade tagit med egen vinflaska (!) och personalen hade inga problem alls med detta. I övrigt var det inga speciella flygningar, men crewen var trevliga och pratsamma. Inga Dreamliners på den tiden dock, har för mig att de flög lite halvtrötta B767. Stannade även några dagar i Brunei, vilket var väldigt speciellt. Både huvudstaden Bandar Seri Begawan och landet som helhet.
 

Jimmyjn

Medlem
Tack för inputen! Min syster ska till Melbourne och ville ha hjälp. Just nu står det lite mellan China Southern från London via Guangzhou eller Royal Brunei.
 
Toppen