Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff i Barcelona lördag 31 oktober 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.

Magino

Medlem
Barcelona 2015 – Succén fortsätter

Då var det dags att börja planera årets höstresa till Barcelona. Tidigare resor har varit fantastiska och mycket uppskattade av alla som följt med. Självklart kommer vi även i år göra besök på cavahak, ginbarer och äta mängder med tapas. I år tänkte vi även för de intresserade få till en guidad tur på ett av Barcelonas mikrobryggerier.

NÄR: Helgen den 30 oktober - 1 november. Vill ni stanna längre eller kortare är det inget problem men se till att vara där under middagen den 31 oktober!
VAR: Barcelona. Middag lördag kväll. Kom gärna med förslag.
HUR: Åk dit med ditt favoritbolag eller där du tjänar mest poäng.

BOENDE: Kom gärna med förslag. Tidigare år har vi bott på diverse olika hotell och vissa har även hyrt lägenhet via airbnb.

På fredagen blir det sedvanlig förträff med middag på Cerveceria Catalana.

Tidigare års trådar hittar ni här

http://www.businessclass.se/forum/threads/planering-av-inofficiell-bc-träff-i-barcelona-lördag-25-oktober-2014.18115/

http://www.businessclass.se/forum/threads/planering-av-bc-se-träff-i-barcelona-lördag-9-e-november-perfekt-för-mileage-run.13116/

Alla är hjärtligt välkomna att följa med på resan.


Kommer
Magino
telelina
palmen
David
fcx
011430121
IPC_Mataveri
IPC_Mataveri Fru
Tommy
Susanne
 
Last edited by a moderator:

johhenrik

Medlem
Den här kommer finnas med i bakhuvudet för mig, ifall jag eventuellt behöver några poäng för att förnya mitt Diamond. Min brytpunkt är 31 oktober och jag kan tänka mig att jag kanske behöver några poäng i år, då jag inte optimerat mitt resande för maximalt med poäng. :) Vore väl på tiden att jag gjorde min första MR någon gång. ;)
 

palmen

Moderator
Den här kommer finnas med i bakhuvudet för mig, ifall jag eventuellt behöver några poäng för att förnya mitt Diamond. Min brytpunkt är 31 oktober och jag kan tänka mig att jag kanske behöver några poäng i år, då jag inte optimerat mitt resande för maximalt med poäng. :) Vore väl på tiden att jag gjorde min första MR någon gång. ;)
Jag vill inte grusa din MR drömmar, men du får leta efter annat än SAS då. Just nu ska SAS ha 4600 i GO på dessa datum, men LH C blir priset ca 4400 kronor. Nu kan man ju visserligen ta en MR i LH C också :). Slutet gott allting gott!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen