Senaste nytt

Statusmatch - Eurobonus Gold & Turkish Miles & Smiles Elite

Flygapan

Ny medlem
Hej,

Efter sommaren kommer jag flytta till Asien, Taiwan. Då plånboken är tunn och antalet *A bolag var bristande fick det bli biljetter med Turkish. Lyckades pricka in en bokningsklass utan poäng överföring till Eurobonus. Klantiga mig:(

För att göra det bästa av situationen gick jag med i Miles and Smiley. Tänkte passa på och statusmatcha. Efter att ha skickat in utdrag av resor senaste året och kommande bokningar samt en fotokopia av min EB Guld kort blev jag först matchad till Miles & Smiles Classic Plus. Jag satte mig på tvären och beklagade mig över att EB Guld är ett *G och matchningen blivit felaktig. Fem minuter senare fick jag ett mail om att jag har blivit uppgradera till Elite. :cool:

Nu har jag tagit min post oskuld här på BC! Sorry om jag har hamnat fel eller dylikt.
 

Canadien

Medlem
Det finns rapporter om lyckade matchingar mot SkyTeam China Airlines från EBG. Jag har provat men bara hamnat i ett svart hål i deras mailsystem. Besöker TW ett par gånger om året och då blir det oftast några legs med China Air så det borde du prova om du ska basa där.
 
Toppen