Senaste nytt

BC.se 2:a Göteborgsträff

Joakim

Medlem
Lysande.
Det är väl torsdagen som gäller. Har varit där dom senaste åren och det brukar vara ganska bra drag på torsdagen. Jag o Anette är på.

Hälsningar från Milennium lounge i IST. Grymt ställe!
 

JacobGBG

Medlem
Vi borde hitta på något tillsammans under TUR-mässan 22-25 mars!

Är vi många som skall dit?

Jag var på TUR-mässan förra året och jag måste säga att jag var rätt besviken. 95% av utställarna handlar om ren charter, vilket för oss som informerade resehackare känns väldigt främmande.

Det finns förstås SAS monter där Björnström tog hem storslam förra året. Best western hade också en kul koja.
Carlson club var där också men deras personal var mer intresserade av sina telefoner och reffererade mig till sin website när jag ville fråga om nyheterna i övergången till det nya programmet - otroligt dåligt!

Hursom, skulle gärna se en träff i stan då jag missade förra men jag hoppas då om i anslutning till TUR mässan att det blir utanför mässområdet.
 

Johannes

Medlem
Jag är gärna med (igen) men har svårt den 22e, och kommer inte gå på mässan.... Så det kan bli svårt, men jag gärna på en träff till vid tillfälle....
 

Jacob

Medlem
Det finns förstås SAS monter där Björnström tog hem storslam förra året.
Vi tog full pott i SAS monter, flest IATA koder rätt på kortast tid.
Det var tre vinster som delades ut. Martin vann klockan 12, jag klockan 14 och Roger klockan 16. :)
(Varje person kunde bara vinna en gång) De var väl ganska less på oss till slut... ;)

Förhoppningen är väl att vi ska komma ner även i år.
 

Dr. Miles

Expert
Jag har gjort den här tråden till sticky tills ni har kommit fram vilket datum ni skall ha lokalträff.
 
Toppen