Senaste nytt

Ultimata planeringskalendern ?

Hej.

Fel forum för frågan kanske men jag har letat mig blå efter en vettig bra planeringskalender.

Den ska helst vara i A5 format och ha projektplanering samt bra övrig planeringsverktyg kalender osv givetvis.

Kartor och sånt bryr jag mig mindre om.

Men att hitta detta är inte det lättaste så vad har ni för planeringskalender el njuter ni av att ta taegn som den kommer ? :)
 

palmen

Moderator
Jag har jobbkalendern på datorn, that's about it... Resten försöker jag ha koll på i huvudet och det går oftast bra :)
 

Kricka

Medlem
Jag har tidigare kört bara med Filofax men är nu någonstans mittemellan dator/padda
och papperskalendern, vilket inte är optimalt.
 

Palazzi

Medlem
Jag har kalendrar överallt, men slutar ändå med att jag får riva en pappersbit från en tidning o låna en penna :p. Sen knölar jag ner det i fickan o för över på mobilen sen :p


Anteckningsblock är jag ett stort fan av, men planeringskalendrar får jag aldrig att funka i min vardag - kommer alltid saker som ändrar på dagen....dålig självdisciplin eller en viss överoptimism till att kunna detaljstyra livet på minutnivå
 

johhenrik

Medlem
Jag kör med en årsöversikt. Där ritar jag in mina resor, så jag snabbt ser när jag är borta från kontoret. Sen plitar jag in andra dagar som jag måste vara hemma. Allt vitt är sen öppet för planering.
 

RickardG

Medlem
iPad med standardkalendern. Är med mig överallt och jag använder den till både jobb och privat. Synkas med Outlook och mobilen genom ett Google-konto.
 

rvarttinen

Medlem
Google apps Calendar.. och främst just nu: "Time 2015 center" - papperskalender med årsöversikter (2015 & 2016). Inbunden som en liten bok, bästa jag haft hittills (tidigare fan av Filofax).
 
uppskattar verkligen alla svar, bakgrunden är att jag på ren svenska suger på att planera..el framför allt lägga in saker som måste göras fram i tiden, skriver mötesanteckningar på lösa blad som jag senare inte hinner lägga in i min Outlook skulle gärna vilja bara ha Outlook kalender men att sitta med mobilen och lägga in allt ( när man inte har datorn med sig ) mja så därför tänkte jag planera så mycket jag kan direkt i en A5 kalender och synka den med Outlook..pust skulle kunna göra en Ipad el liknade också meeen ju mindre prylar att släpa på....
 
Toppen