Senaste nytt

Miles&More HON Circle tag

Mr Carter

Medlem
Träffade nyligen två st kollegor från ett annat företag inom gruppen som är medlemmar i M&M och denna tag prydde deras kabinväskor :) Har ju haft en del invändningar mot EBG-taggen (visserligen motsvarar ju inte EBG HON Circle) men det ska väl mkt till innan den här taggen går sönder.
IMAG0399.jpg
 
Jag har tio stycken orange HON taggar liggandes (en liten gåva från Lufthansa i Manchester efter att min flight blev ombokad). Kanske skulle plasta in och sätta på väskan så man alltid kommer först :)
 

Senator

Moderator
SEN taggen är också av hög kvalité, men jag hade hoppas den var lite mindre röd :eek: så man inte stod ut så mycket. Jag tror detta går tillbaka till tiden innan HON då SEN och First var länkade. Titta hur Lufthansa kopplar rött med First när ni är i Tyskland. Även boardingkorten har rött...

Men HON taggen är elegant...
 

Jonas C

Medlem
Gillar LH's SEN och HON taggar då de är väldigt diskreta. Många människor lägger nog inte märke till att de är "statustaggar". Får man förresten någon bricka med adress, etc att lägga i taggen?
 

A380*G

Medlem
Gillar LH's SEN och HON taggar då de är väldigt diskreta. Många människor lägger nog inte märke till att de är "statustaggar". Får man förresten någon bricka med adress, etc att lägga i taggen?

Ja det ingår ett kort med digital remsa med uppgifter om vem väskan tillhör.
 

Mr Carter

Medlem
Elegant, diskret och slitstark. Det kan nog inte bli bättre :) Dags att en gång för alla byta till M&M, om "taggen" får bestämma :cool:
 
Toppen