Senaste nytt

Ny enhancement - DN och Expressen borta

fcx

Medlem
Eftersom den enda läsvärda tidningen i SAS-appen är SvD så brukar jag "spara" den för läsning ombord och istället läsa DN i loungen. Idag på ARN så fanns varken DN eller expressen i tidningshyllan. Först trodde jag att de bara inte hunnit komma än, men på CPH var det samma sak. Där har man dessutom märkt facken med vilken tidning som ska ligga där, och det finns inga fack för varken DN eller expressen.

När genomförde man denna "förbättring"?
 
Eftersom den enda läsvärda tidningen i SAS-appen är SvD så brukar jag "spara" den för läsning ombord och istället läsa DN i loungen. Idag på ARN så fanns varken DN eller expressen i tidningshyllan. Först trodde jag att de bara inte hunnit komma än, men på CPH var det samma sak. Där har man dessutom märkt facken med vilken tidning som ska ligga där, och det finns inga fack för varken DN eller expressen.

När genomförde man denna "förbättring"?
Började med det vid årsskiftet. VBY och ARN inrikes har inte sett en tidning sen feb ungefär
 

ulagun

Medlem
Utöver DI inga svenska tidningar över huvud taget i GOT-loungen förra veckan. Frågade efter en GP och fick till svar att de försvinner snabbt eftersom det inte finns tidningar vid Gaterna numera. Och loungerna har samma tilldelning som tidigare.
Off the record så är det oftast bättre tidningsutbud i Businessloungerna än i Gold loungerna. Är Guld kunder mer benägna att ta med sig tidningar?
 

Flood

Medlem
DN och Expressen fanns inte i GOT-loungen i morse. Men bra mängd av GP, DI och SvD vid 06:00 i alla fall.
 
Toppen