Senaste nytt

Ny SAS app version -push

fick ny IOS app version imorse, sen började det här meddelandet poppa upp ungefär 10min efter take off.

Öppnar jag appen som den vill visas bara vanliga vyn...så vad tusan är meningen med notisen?

image.jpg
 

pswe

Medlem
samma för mig i morse, vore iofs rätt bra vissa lägen om det går att ge direkt feedback på crew om det är det som är meningen framöver
 

Börling

Medlem
Är det någon mer än jag som inte får appen att fungera? Den stängs av direkt när jag öppnar den. Både i ipad och i iphone.
 

mha321

Medlem
Haha fantastiskt! :) SK-IT gör det igen. Låter oss användare bli betatestare som vanligt! ;)
Det kallas modern systemutveckling. Så gör alla moderna företag. Fråga Google eller Facebook...

Sedan var det nog knappast meningen den här gången. Och knappast sas heller - det är väl en underleverantör som bygger apparna. Men det görs ju i sas namn så ansvariga är de :)
 
Det kallas modern systemutveckling. Så gör alla moderna företag. Fråga Google eller Facebook...

Sedan var det nog knappast meningen den här gången. Och knappast sas heller - det är väl en underleverantör som bygger apparna. Men det görs ju i sas namn så ansvariga är de :)
Yup The Ape-group bygger SAS appar
 

Jensik

Medlem
Det kallas modern systemutveckling. Så gör alla moderna företag. Fråga Google eller Facebook...

Sedan var det nog knappast meningen den här gången. Och knappast sas heller - det är väl en underleverantör som bygger apparna. Men det görs ju i sas namn så ansvariga är de :)
Japp, det vet jag (arbetar själv med IT), men jag tycker dock SAS och deras underleverantörer gör detta allt för ofta, de borde köra mer testmiljöer och inte köra på med nya otestade saker och låta användare bli alpha/betatestare. I detta fallet spelar det mindre roll, men om man inte ens lyckas komma åt sas.se/dk/no/fi är det ett större problem.
 
Toppen