Senaste nytt

Hotell i Honolulu/Waikiki

Skyraider

Medlem
Söker tips på ställen som är prisvärda och osunkiga. Behöver inte vara lyx men skall vara rent och snyggt.

Skall bo där 1-6/8.
 

Jaws

Medlem
Jag har bott och trivts på Hyatt och Hilton. Lite osäker på vad som är prisvärt i dina ögon - leta deals på Tripadvisor.
Glöm inte att äta minst en frukost på "Eggs 'n things" antingen där, var där i mkt god tid, eller takeaway!!
Nobu har en fantastisk restaurang där!
 

Direktorn

Medlem
Outrigger reef on the beach. Bra läge, strandaccess fina rum. Var toppennöjd med hotellet förra våren, rekas varmt. Glöm ej hyra bil några dagar och köra runt ön.
 
Bodde här under min resa i mellandagarna 2014: Waikiki Hotels | Hotels in Honolulu | Courtyard Waikiki Beach Hotel

Väldigt prisvärt hotell och ligger inom gångavstånd till allt vid Waikiki Beach. Hotellet är fräscht men lyhört om du får ett rum ut mot gatan men för pengarna är de värt alla ören. Jag sov bra alla nätter där.

Glöm inte att äta minst en frukost på "Eggs 'n things" antingen där, var där i mkt god tid, eller takeaway!!

Ja glöm verkligen inte detta!!!
 

AABack2ARN

Medlem
Ilikai, hotellet som används i den ursprungliga Hawaii 5-O, brukar kunna vara prisvärt. Ligger en liten kort promenad från "Hilton-lagunen" i direkt anslutning till marinan. Grannhotellet (The Modern Honolulu) är mycket fräscht men oftast ganska dyrt. Embassy Suites Waikiki (mittemot Outrigger) ligger bra och har fräsha rum.

Har själv inte provat Eggs 'n things, men kan däremot bekräfta att det gäller att vara där i god tid ;)
 

Skyraider

Medlem
Jag har bott på Hyatt Regency för två år sedan och skulle gärna betala för det om det hållit normal Hyattstandard - vilket det inte gör. Jag kan också bo enklare men då bör det vara pris - och inget råtthål. Tack för tipsen.
 

taxvalp

Medlem
Glöm inte alternativet med Condos som hyrs ut via sajter som Airbnb och liknande. Vi bodde på Ilikai på detta sätt häromåret och var mycket nöjda. Överlägset prismässigt och fritt plask i Hiltonlagunen.
 

Jaws

Medlem
Glöm inte alternativet med Condos som hyrs ut via sajter som Airbnb och liknande. Vi bodde på Ilikai på detta sätt häromåret och var mycket nöjda. Överlägset prismässigt och fritt plask i Hiltonlagunen.

Jag blev uppgraderad när jag bodde där med större rum och fantastisk utsikt, kan påverka mitt omdöme:);)

Edit citerade fel :oops: sorry taxvalp
@Skyraider skulle det vara, my bad
 
Last edited:
Toppen