Senaste nytt

Norwegian lancerer nye langdistanceruter fra København til Las Vegas, Puerto Rico og St. Croix

På et netop afsluttet pressemøde Københavns Lufthavn blev det klart at Las Vegas, Puerto Rico og St. Croix bliver Norwegians nyeste oversøiske destinationer fra København.  Administrerende direktør i Norwegian, Bjørn Kjos, var i dag i København for at præsentere Norwegians nyeste langdistanceruter. Alle ruterne får ugenlige afgange fra København med Norwegians fly af typen Boeing 787 Dreamliner…
 

Palazzi

Medlem
Bra för charterresenärer, såklart. Kommer säkert att bära sig, men inget för mig... :)

Jag ser däremot fram emot att se satsningen med 737max på långlinje, och vilka destinationer det kan innebära.
 

seat56f

Medlem
Även för kryssningsresenärer som utgår från San Juan. Antar att de är en del av målgruppen. Lite svårt kanske att få det att tajma bra med en avgång i veckan bara...
 

chazzie

Medlem
Kul med nya destinationer! Det ökar pressen på andra bolag, även om jag själv satt punkt för mitt resande med Norwegian och liknande lågprisbolag. Las Vegas är en väldigt speciell upplevelse och det är fantastiskt om fler får möjligheten att uppleva detta, enjoy my charter-prone friends, enjoy! =}
 
Toppen