Senaste nytt

Stockholm - Warszawa - Barcelona - Stockholm

  1. Varifrån vill du börja din resa? Stockholm
  2. Var är din destination? Warszawa & Barcelona
  3. När vill/behöver du resa ut? 26 Maj förmiddag endast, framme i WAW senast ca 15-16.00.
    Den 29 eller 30 Maj behöver jag åka från Warszawa till Barcelona. Måste vara i Barcelona senast ca 14-15.00 den 30 Maj.
  4. När vill/behöver du komma hem? Jag måste vara hemma i Stockholm senast 31 Maj. Tid för hemkomst spelar ingen roll.
  5. Hur många personer som skall resa? 1 vuxen.
  6. I vilken kabinklass? Ekonomi
  7. Med vilka flygbolag vill du flyga med? OW eller * A.
  8. Vad är din budget? (per person)? - Så billigt som möjligt, helst under 5.000 SEK
  9. Vad är det viktigaste för dig? - Att tiderna är bra och passar. Framme senast 16.00 i Warszawa den 26:e, Barcelona den 30:e senast ca 15.00 och tillbaka i Sverige 31 Maj.
  10. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? - Nej, inte nödvändigt men det gör inget om det är ett längre stopp i t.ex Zurich på vägen hem som i mitt exempel nedanför.
 
Last edited:
Ungefär så här. Hade gärna haft lite mer marginal med tiden i Barcelona.
Någon som har en bättre idé som gör att jag kommer fram tidigare i Barcelona utan att priset sticker iväg uppåt 7?

swiss.png
 
Air Berlin enkelbiljett till Warszawa hittar jag för 1.000 SEK och i kombination med denna är jag nu nere på cirka 4.000 SEK.
Tar tacksamt emot andra förslag om ni har bättre idéer.

waw.png
 

MartinH

Medlem
Ah, fotbollrun?! Nice :)
Tar du openjaw ARN-WAW / BCN-ARN kan du komma ner i 2200 kr med LH. Inte så trevliga tider, men billigt.
Enkel WAW-BCN, 800 kr med WIZZ och övernattning i Bryssel, eller 1500 kr med SAS.
 
Toppen