Senaste nytt

Mina poäng på Eurobonuskontot är fel

MrShield

Medlem
Någon annan som har problem med att informationen på Eurobonuskontot inte alls stämmer sedan ett par dagar tillbaka?

Alla mina hotellnätter har exempelvis helt försvunnit. Mina bonuspoäng för Amex står alla två gånger osv.

Att försöka ta kontakt med SAS gällande detta verkar vara ett svart hål när man inte ännu är EBG. Hur gör man egentligen för att lyckas få någon respons?
 

MrShield

Medlem
Okej, tack för svar, men det var oroväckande för min del :)

Jag förstår dock inte hur man skall nå SAS för att påpeka felet när man inte är EBG, vet du?
 

DonM

Medlem
Jag upplevde något liknande för ett par månader sedan. Ringde Eurobonus support och dom bekräftade felet + rapporterade till IT som skulle köra en "rekalkulering" på mitt konto. Dvs - någon form av reset som beräknar alla poäng på nytt. Allt var ok efter 24 timmar.

Du ringer bara Eurobonus support på vanligt vis - enda skillnaden för EBG är väntetiden skulle jag tro.
 

MrShield

Medlem
Har ringt en gång idag, efter en timme och 20 minuter av skum synth-musik la jag på :)

Men okej, det går alltså få svar på det numret, då får jag väl helt enkelt försöka igen.

Tack för era svar.
 

Johan Hbg

Medlem
Har haft liknande under sista månaderna från och till. En gång visades inga flygresor alls på kontot, dock så stämde totalen, så var lugnt det.
Nån gång stod alla transaktioner två gånger.
 

MrShield

Medlem
Flera transaktioner har försvunnit och flera har blivit dubblerade, men min totalpoäng stämmer enligt hur det gamla såg ut. T ex står mina välkomstpoäng till Amex fyra gånger, men de har bara räknats en gång.

Ser likadant ut i appen som på två olika datorer, så inget cache-problem etc.
 
Toppen