Senaste nytt

Vi välkomnar vår första företagsrepresentant från Air France/KLM

Jacob

Medlem
Vi är glada att kunna välkomna vår första officiella företagsrepresentant till BusinessClass.se - Karin Forss från Air France/KLM.

Karin är stationerad på Air France/KLMs kontor på Göteborg Landvetter och jobbar dagligen med flygbolagets kunder i Sverige.

I forumet kommer Karin kunna hjälpa till med bland annat:
-Svara på frågor om Air France/KLM och bonusprogrammet Flying blue
-Hjälpa till vid problem och reda ut oklarheter
-Ge tips och råd
-Ta emot och föra vidare feedback
-Förtydliga information om det är något som är oklart

Vi hoppas givetvis att ni som flyger med Air France/KLM, är medlem i Flying Blue eller är allmänt intresserade av att få veta mer om flygbolagets verksamhet utnyttjar denna möjlighet.

Har ni frågor av mer privat karaktär går det även bra att skicka ett PM till Karin som i forumet heter Air France/KLM.

Vi vill slutligen påpeka att Karins medverkan på sidan görs helt utan ersättning åt något håll. Karin finns här som en extra service till alla medlemmar, en möjlighet att få hjälp och assistans genom en personlig kontakt istället för via de normala kanalerna.

Vi säger varmt välkommen till Karin och hoppas du ska trivas!
 

Air France/KLM

Företagsrepresentant
Hej och tack, det känns otroligt spännande och intressant att få vara med på businessclass.se!

Vad är det som berör, upprör, engagerar? Ser man helhet eller små detaljer? Vad gör vi bra och vad kan vi förbättra??
Jag ser fram emot en bra diskussion och hoppas att vi ska kunna på svara på det mesta på ett bra sätt!

Välkomna ombord!!

hälsningar Karin Forss
 

Air France/KLM

Företagsrepresentant
Vet du om att KLM rankas bland de främsta företagen i världen när det gäller sociala medier! Gå in och gilla vår svenska facebook sida så får du massor av bra inputs!
Tack - känns roligt att vara här!
 

Air France/KLM

Företagsrepresentant
Tack, roligt att vara här! Den roligaste är just det, att få reda på vilka frågor som fortfarande känns obesvarade..? Trots det enorma flöde av information som finns, så är mun till mun, eller mer tangentbord till tangetbord ett viktigt sätt... Vi får se om jag lyckas.. efter lite research på er sajt så märker jag att fler av er vet betydligt mer om flyg än vad jag vet... :D
 
Toppen