Desperat försök att få kontakt med SAS customer care via detta inlägg.
Jag skulle åka till EWR från GOT via CPH, fick ett bra erbjudande om att uppgradera mellan CPH och EWR som jag tog. Tyvärr så blev planet från GOT inställd och jag fick resa med Lufthansa istället, så länge allt bra MEN det är nu när jag vill ha tillbaka kostnaden för uppgraderingen som H-vete börjar, efter xx antal försök att komma i kontakt med SAS customer care via deras web formulär samt flera försök via euro bonus som har skickat flera interna mail så börjar jag blir RIKTIGT förbannad och undrar hur dom behandlar sina kunder när dom har problem och behöver hjälp, för när vi skall resa och spendera pengar hos SAS så är DOM snabba och duktiga .... SAMT när man har anmält ett ärende via webbformulär så får man tillbaka en "no reply" med ett telefon nummer till euro boums men dom är helt frågande till varför man har deras nummer i dessa ärenden !!!
Någon som vet och kan hjälpa mig ?
Jag skulle åka till EWR från GOT via CPH, fick ett bra erbjudande om att uppgradera mellan CPH och EWR som jag tog. Tyvärr så blev planet från GOT inställd och jag fick resa med Lufthansa istället, så länge allt bra MEN det är nu när jag vill ha tillbaka kostnaden för uppgraderingen som H-vete börjar, efter xx antal försök att komma i kontakt med SAS customer care via deras web formulär samt flera försök via euro bonus som har skickat flera interna mail så börjar jag blir RIKTIGT förbannad och undrar hur dom behandlar sina kunder när dom har problem och behöver hjälp, för när vi skall resa och spendera pengar hos SAS så är DOM snabba och duktiga .... SAMT när man har anmält ett ärende via webbformulär så får man tillbaka en "no reply" med ett telefon nummer till euro boums men dom är helt frågande till varför man har deras nummer i dessa ärenden !!!
Någon som vet och kan hjälpa mig ?
Last edited: