Senaste nytt

SAS Event: Gröna Lund 31 maj (EBG+)

Meazza

Medlem
Jag såg precis att SAS har trivselaktiviteter på Gröna Lund den 31 maj. 500 poäng/person för inträde + "ride pass" får ses som överkomligt.

Liknande event körs på Tusenfryd (utanför Oslo) 30 maj samt på Tivoli (Köpenhamn) 7 juni. I detta nu 400+ platser kvar till samtliga tre.

On Sunday May 31, 2015 Gröna Lund will be exclusively open between 10:00-12:00 for EuroBonus members. You are of course welcome to continue to enjoy Gröna Lund for the rest of the day. EuroBonus and partners will be on site 10:00-12:00.

500 points per ticket, maximum 4 tickets per member. Ticket includes entrance and ride pass with the exception of "House of Nightmares”. Number of tickets available is limited.

Cancellations: If you need to cancel, deducted points will not be returned.

Please note that children aged 0-6 enter for free, no ticket necessary.

[Logga in på sas.se och klicka på Gulderbjudanden eller motsvarande]
 

Agö

Medlem
Det här är trevligt! I Köpenhamn är det Tivoli som gäller.

BESKRIVELSE
On Sunday June 7, 2015 Tivoli will be exclusively open between 10:00-11:00 for EuroBonus members. You are of course welcome to continue to enjoy Tivoli for the rest of the day. 500 points per ticket, maximum 4 tickets per member. Ticket includes entrance and ride pass.Number of tickets available is limited. Cancellations: If you need to cancel, deducted points will not be returned.

Please note that children aged 0-7 enter for free, no ticket necessary.
 
There are currently no events available. Please come back later.

Bara för guld+? Om det är så, ändra rubriken.
Inte för att jag ska åka till Gröna Lund även om det så vore gratis men många kanske blir glada och sen mindre glada eftersom rubriken inte talar om att det bara är för guld och uppåt? :)

500 poäng är ju billigt för de som finner nöjesfält roliga så bra anordnat får man väl ändå säga!
 

Hasse E

Medlem
Eftersom jag är barnsligt förtjust, fortfarande, när det gäller tivoli så är det här ett kanonerbjudande! Vi var där förra året och njöt en hel dag, våra vuxna barn blev som barn på nytt! Det erbjöds en del gratisprodukter, köerna var minimala de två första timmarna m.m m.m. Tyvärr har jag inte möjligheten att deltaga i år men passa på!
 

shakank

Medlem
får ni mail med erbjudandena eller spanar ni av på web sidan om det kommer något nytt erbjudande?
bara vart diamant i 2 år nu och ser inte så många emails med riktade erbjudanden. tyvärr. hoppas SAS bättrar sig
 
Toppen