Senaste nytt

Poängrabatt, utvalda destinationer i Sverige, Norge, Danmark, april-juni 2015

rob74

Medlem
Såg just detta, då jag kollade på bonusresor till Göteborg i april.

Book: March 17 - 23, 2015
Travel: April 7 - June 30, 2015

7.000 poäng t/r i Go och 14.000 poäng t/r i Plus för t ex Kiruna-Göteborg.

EuroBonus pongrabatt - SAS

Hittade inget om detta i forumet, men om det redan finns så ber jag om ursäkt för att jag är tjatig... ;)
 

dino_81

Medlem
image.jpg
 

rob74

Medlem
Blev en sväng till Göteborg 10-14 april.
Tyvärr dålig synk med BC-träff, men jag måste vara hemma och jobba då som träffen är.
 

Vaniljvodka

Medlem
Påskkampanj med 50% poängrabatt till Hamburg, Gdansk och Dublin. Boka senast i dag. Ping @Dr. Miles

Har en bonusresa bokad ARN-DUB 15 juli och DUB-GOT-ARN 22 juli för 30k poäng. När jag söker efter resor samma datum så ligger priset kvar på samma summa. Kan jag ringa och boka av/om för att få rabatten eller hur går jag tillväga?
 

Totopez

Medlem
Har en bonusresa bokad ARN-DUB 15 juli och DUB-GOT-ARN 22 juli för 30k poäng. När jag söker efter resor samma datum så ligger priset kvar på samma summa. Kan jag ringa och boka av/om för att få rabatten eller hur går jag tillväga?
När jag kollar blir det 15k. Deras står 15k poäng per väg i tabellen! men när man valt flighter blir det 15k totalt ute till höger. Det finns dessutom platser på direktflighten hem, om du inte absolut vill flyga via Göteborg.
 

Vaniljvodka

Medlem
När jag kollar blir det 15k. Deras står 15k poäng per väg i tabellen! men när man valt flighter blir det 15k totalt ute till höger. Det finns dessutom platser på direktflighten hem, om du inte absolut vill flyga via Göteborg.

Ah, tack! Men då ska jag se till att boka av och boka på nytt. Vi landar med United från EWR tidigt på morgonen så jag tänkte att det kan vara skönt att slippa sitta på DUB hela dagen. Plus att flighten från GOT är framme på ARN tidigare än direktflyget.

...fast när jag går vidare så står det fortfarande kvar på 30k. Känner den kanske av att jag redan har en resa bokad?
 
Toppen