Jag gjorde idag ett eget Eurobonus medlemskap åt mig själv (är 16 år gammal) då jag imorgon ska flyga med Lufthansa till Barcelona från Göteborg. Tänkte testa att få lite Eurobonus poäng in på mitt kort så jag försökte att lägga in mitt Eurobonus nummer på mitt namn i ''My bookings'' under ''Add frequent flyer card''. Jag valde såklart Eurobonus och så skrev jag in mitt nya Eurobonus nummer. Fick då ett felmeddelande där det stod följande
"Unfortunately the name and the frequent flyer number you entered do not match. You can add or correct your frequent flyer number at any time in our service section under 'My Bookings'. Alternatively you can present your frequent flyer card at check-in so that your miles can be credited to your account. (119120)"
Är det någon som vet vad detta innebär samt hur det löses? Är det så att mitt medlemskap i Eurobonus fortfarande är för nytt för att jag skall kunna registrera poäng hos Lufthansas sammarbetspartners?
Är inte säker på om jag skulle placera denna tråden i SAS/Eurobonus avdelningen eller om det passade bäst i Lufthansa. Mod får flytta på tråden om jag placerade fel.
"Unfortunately the name and the frequent flyer number you entered do not match. You can add or correct your frequent flyer number at any time in our service section under 'My Bookings'. Alternatively you can present your frequent flyer card at check-in so that your miles can be credited to your account. (119120)"
Är det någon som vet vad detta innebär samt hur det löses? Är det så att mitt medlemskap i Eurobonus fortfarande är för nytt för att jag skall kunna registrera poäng hos Lufthansas sammarbetspartners?
Är inte säker på om jag skulle placera denna tråden i SAS/Eurobonus avdelningen eller om det passade bäst i Lufthansa. Mod får flytta på tråden om jag placerade fel.